نمایشگاه CES۲۰۲۱،

عینك هوشمند لنوو، دنیای واقعیت افزوده را متحول می كند

عینك هوشمند لنوو، دنیای واقعیت افزوده را متحول می كند نیو وبلاگ: شرکت ˮلنووˮ، یک عینک هوشمند واقعیت افزوده ارایه داده که پیشرفته ترین نمونه در نوع خود است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "لنوو"(Lenovo) در نمایشگاه CES ۲۰۲۱، از یکی از تازه ترین نمونه های محصولات گروه موسوم به "ThinkReality" خود رونمایی می نماید. این محصول، یک عینک هوشمند است که لنوو آنرا یکی از پیشرفته ترین و تطبیق پذیرترین عینک های هوشمند برای مشتریان می داند.
بگفته لنوو، این عینک هوشمند موسوم به "ThinkReality A۳" را می توان برای کاربردهایی مانند تجسم گرایی سه بعدی و واقعیت افزوده در جهانی که به دنبال پذیرفتن تکنولوژیهای جدید برای همکاری هوشمند است، مورد استفاده قرار داد.
این محصول جدید برخلاف اولین مدل ThinkReality موسوم به "A۶" که به هدست های معمولی شباهت داشت، بیشتر شبیه به یک عینک آفتابی است. شرکتها می توانند این عینک را با فریم صنعتی لنوو اصلاح کنند تا بادوام تر و ایمن تر شود.
قدرت عینک ThinkReality A۳، با کمک پلت فرم "XR۱ اسنپدراگون کوالکام"(Qualcomm Snapdragon XR۱) مخصوص هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تامین می شود که می تواند تا پنج نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰، یک دوربین هشت مگاپیکسلی که ویدئوهای با کیفیت ۱۰۸۰ را ارائه می دهد و همین طور دوربین های مداربسته "فیش آی"(fish-eye) را که برای ردیابی اتاق مورد استفاده قرار می گیرد، پشتیبانی کند.
این عینک باید به کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه هوشمند "موتورولا"(Motorola) متصل شود که به پردازنده "اسنپدراگون کوالکام ۸۰۰"(Qualcomm Snapdragon ۸۰۰) مجهز هستند و برای کار کردن به یک کابل "USB-C" متصل می شوند.
همان گونه که انتظار می رود، نسخه متصل به کامپیوتر شخصی این عینک، از نرم افزارها و اپلیکیشن های ویندوز استفاده می کند؛ در صورتیکه نسخه "A۳ Industrial" آن، به پلت فرم نرم افزاری ThinkReality موتورولا تکیه دارد تا وظایف مربوط به واقعیت افزوده، بدون دخالت دست انجام شوند.
لنوو، برنامه های گوناگونی را برای این عینک در صنایع در نظر دارد و معتقد می باشد که می توان از آن در هر جا که فضا و حریم خصوصی محدود می شود، استفاده نمود. بعنوان مثال می توان این فناوری را در کارخانه ها، کتابخانه ها و خرده فروشی ها به کار برد.
از آنجائیکه هدف از ارائه این فناوری، استفاده شرکتی است، لنوو هنوز قیمتی را برای مصرف کننده اعلام نکرده است اما اعلام نموده که نسخه A۳، از اواسط سال ۲۰۲۱ در بازارهای منتخب سراسر جهان در دسترس خواهد بود.




منبع:

1399/10/22
17:27:43
0.0 / 5
881
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , تكنولوژی , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی