شارژ گوشی و دریافت وای فای از نیمكت های هوشمند

شارژ گوشی و دریافت وای فای از نیمكت های هوشمند نیو وبلاگ شارژ گوشی و دریافت وای فای از نیمکت های هوشمند


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، طراحان استارتاپ مجارستانی "کوبه"(Kuube) یک نیمکت هوشمند سازگار با محیط زیست و مفید طراحی نموده اند که دارای وای فای، درگاه های شارژ و همین طور یک صفحه نمایش است که همگی بوسیله صفحه های خورشیدی آن تامین نیرو می شوند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی آن بنشینید و از خدمات آن بهره ببرید.
این "نیمکت هوشمند" در سه اندازه عرضه می شود و بیشتر برای مراکز شهری طراحی شده است. هر نیمکت کم و بیش مجهز به خدمات مشابه است که اکثراً تنها از نظر اندازه متفاوت هستند.
همه این نیمکت های هوشمند مجهز به درگاه های یواس بی، شارژرهای بی سیم و عملکرد وای فای هات اسپات هستند. هر سه نیمکت هوشمند به لطف صفحات خورشیدی شارژ می شوند که موجب می شود آنها به آسانی متحرک و قابل جابجایی باشند.
این نیمکت هوشمند "کوبه اکو"(Kube Eco) نام دارد که در میان این سه نیمکت، کوچکترین است. این نیمکت یک نیمکت سه نفره است که مجهز به دو پورت یواس بی و یک شارژر بی سیم است و مانند دو نیمکت دیگر به لطف وای فای هات اسپات خود دسترسی نامحدودی به اینترنت دارد.
این نیمکت بطور مداوم بر محیط اطراف خود نظارت می کند و چیزهایی مانند تغییر در سطح اشعه ماوراء بنفش، رطوبت یا فشار هوا را اندازه می گیرد و آنها را در نمایشگر خود نمایش می دهد. "کوبه اکو" در میان این سه نیمکت هوشمند، بزرگترین نمایشگر را دارد.
نیمکت بعدی "کوبه نانو" نام دارد که محصول میانی این شرکت است و می تواند چهار نفر را در خود جای دهد. این نیمکت دارای همان خدمات "کوبه اکو" است و فقط نمایشگر کوچکتری نسبت به آن دارد.
سرانجام نوبت به بزرگترین نیمکت هوشمند این شرکت موسوم به "کوبه پلاس"(Kuube Plus) می رسد که بمنظور ملاقات ها و استفاده های گروهی یا خانوادگی طراحی شده است و می تواند تا هشت نفر را در خود جای دهد. این نیمکت دارای چهار درگاه شارژ بوسیله یواس بی یا شارژ بی سیم است.
هر سه این نیمکت های هوشمند سازگار با محیط زیست دارای یک شاسی آلومینیومی هستند که قابل بازیافت است و همین طور از شیشه های ایمن و نشیمن های تولید شده از خاکستر چوب طبیعی بهره می برد.
استارتاپ "کوبه" استارتاپی متمرکز بر اخلاق و پایداری است که تلفیقی از طراحی و فناوری را به کار می گیرد تا شهرها و پارک ها را برای همگان قابل دسترسی تر کند.




منبع:

1399/12/10
22:43:40
0.0 / 5
853
تگهای خبر: اینترنت , بازی , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی