عضو هیأت مدیره همراه اول:

G5 به زودی به هرمزگان می رسد

G5 به زودی به هرمزگان می رسد عضو هیأت مدیره همراه اول ضمن تشریح وضعیت شبکه این اپراتور در هرمزگان، خبر از اتفاقات خوبی برای این استان داد.



به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بابک تراکمه، عضو هیأت مدیره همراه اول بامداد امروز چهارشنبه 20 اسفندماه در آیین اتصال روستاهای استان هرمزگان به شبکه اینترنت که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران ارشد این استان در بندرعباس برگزار شد، وضعیت شبکه همراه اول در این استان را شرح داد.
تراکمه با اشاره به اینکه پوشش جمعیتی اپراتور اول در استان هرمزگان به 95 درصد رسیده است، اظهار نمود: امروز قریب به دو میلیون سیمکارت همراه اول در جغرافیای هرمزگان به ثبت رسیده است.
وی افزود: هم اکنون 2862 کیلومتر از جاده های فرعی و اصلی و 357 کیلومتر از مسیرهای ریلی هرمزگان زیر پوشش همراه اول است.
عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران برقراری این میزان پوشش را با سرمایه گذاری و راه اندازی 853 سایت و 2570 تکنولوژی امکانپذیر دانست و اظهار داشت: 70 درصد از کاربران اینترنت همراه اول از پوشش G4 و نزدیک به 30 درصد هم پوشش G3 را تجربه می کنند.
رونمایی از G5 استان هرمزگان بزودی
تراکمه با نوید رونمایی از تکنولوژی G5 در استان هرمزگان، بیان نمود: به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود؛ کما اینکه استقبال مشترکان هرمزگانی از خدمات همراه اول مسیر توسعه بیشتر این اپراتور در هرمزگان را هموار خواهد نمود.
وی با تاکید بر اینکه همره اول آماده همکاری با شرکتهای دانش بنیان در جهت توسعه ایده های نوآورانه و متناسب با زیست بوم هرمزگان است، ابراز کرد: مسیر برای بهره مندی از ظرفیت های ارتباطی در جهت شکل گیری اقتصاد دیجیتال فراهم است.

ایجاد و توسعه پوشش همراه اول در روستاهای جدید
عضو هیأت مدیره همراه اول همینطور اشاره ای به افتتاح های امروز با حمایت وزارت ارتباطات داشت و اظهار داشت: بخش دیگری از روستاهای دوردست هرمزگان زیر پوشش شبکه همراه اول قرار گرفتند.
تراکمه تصریح کرد: همراه اول توانست با ایجاد و ارتقاء 97 سایت برای پوشش 140 روستای محروم در هرمزگان، بیشتر از پیش در زمینه عدالت ارتباطی حرکت نماید.

2121


منبع:

1400/01/07
14:40:42
0.0 / 5
943
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , اینترنت , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی