در نشست كمیسیون امنیت ملی مطرح شد؛

گزارش سردار اشتری از تمهیدات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات

گزارش سردار اشتری از تمهیدات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و معاونان وی با حضور در نشست کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گزارشی از تمهیدات و راهکارهای نیروی انتظامی برای برگزاری انتخاباتی آرام ارائه کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «ابوالفضل عمویی» در گفت و گو با خبرنگاران از حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و معاونان وی در نشست امروز کمیسیون آگاهی داد و اظهار داشت: در این جلسه موضوع امنیت انتخابات 1400 با حضور فرمانده نیروی انتظامی انجام شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: در این نشست سردار اشتری با ارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در مراحل پیش، حین و بعد از برگزاری انتخابات، بر آمادگی کامل ناجا برای برگزاری آرام و امن انتخابات اصرار کرد.
وی با اشاره به گزارش سردار«محمد بابایی»، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی در این جلسه اظهار داشت: سردار بابایی هم در این جلسه با مروری بر راهبردهای دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو اظهار داشت که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می کند.
عمویی افزود: طبق گزارش ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان های معارض همچون جریان نفاق و آنارشیست ها دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات و گزارش سردار «حسین ساجدی نیا»، معاون عملیات نیروی انتظامی اظهار داشت: در این گزارش بر آمادگی یگان های عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رای و پیش بینی تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستادهای انتخاباتی هم تاکید شد.
وی اشاره کرد: اعضای کمیسیون در این نشست ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دغدغه های مدنظر خودرا طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت.


1400/03/10
11:46:06
0.0 / 5
880
تگهای خبر: اطلاعات , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی