فرمانده انتظامی لرستان:

سارق مسلح محموله های جاده ازنا - شازند به هلاكت رسید

سارق مسلح محموله های جاده ازنا - شازند به هلاكت رسید به گزارش نیو وبلاگ فرمانده انتطامی لرستان اظهار داشت:  یک سارق مسلح محموله های جاده ازنا - شازند شامگاه سه شنبه بعد از تعقیب و گریز با پلیس به هلاکت رسید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا سردار یحیی الهی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام نمود: به دنبال چندین فقره سرقت مسلحانه طی چند ماه گذشته در جاده ازنا به شازند مبحث به صورت ویژه در دستورکار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران این شهرستان شب گذشته حین گشت زنی در جاده متوجه صدای تیراندازی در محور شدند و در تحقیقات اولیه، مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ فاقد پلاک، دارای سه سرنشین و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ فاقد پلاک دارای ۲ سرنشین با استفاده از سلاح های کلاش و شکاری به سمت یک دستگاه پراید وانت بار تیراندازی، آنرا متوقف کرده اند و درحال سرقت و تخلیه بار آن هستند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس جهت دستگیری سارقان بلافاصله وارد عمل شده و به آنها دستور ایست دادند که سارقان بعد از فرار به سمت ماموران انتظامی هم آتش گشودند، ماموران پلیس بعد از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح، خودروی سارقان را از ناحیه لاستیک مورد برخورد گلوله قرار داده و آنرا متوقف کردند.
سردار الهی بیان نمود: در بررسی بیشتر معلوم شد راننده پژو سارقان از ناحیه پهلو مورد برخورد گلوله قرار گرفته است که بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات وارده فوت کرد.
وی افزود: تحقیقات پلیس جهت دستگیری همدستان دیگر این سارق ادامه دارد و پلیس بعنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و به شدت با آنان برخورد خواهد نمود.



منبع:

1400/04/09
11:16:15
0.0 / 5
375
تگهای خبر: تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی