رییس جمهوری منتخب:

خدمت به جانبازان وظیفه همه مدیران و مسئولان كشور است

خدمت به جانبازان وظیفه همه مدیران و مسئولان كشور است نیو وبلاگ: رئیس جمهوری منتخب خدمت به جانبازان را وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از طرف جانبازان از شروع شروع بکار دولت جدید تاکید نمود.


به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری منتخب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم رییسی رئیس جمهوری منتخب از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) بازدید و ضمن عیادت از جانبازان قطع نخاع، با آنان دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار صمیمی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رییسی با تاکید بر این که جانبازان در میدان جهاد و ایثار به ایفای نقش اساسی پرداخته و با جانبازی خود، مدال افتخار و نمره قبولی گرفته اند، گفت: در دولت سیزدهم رسیدگی به امور ایثارگران، جانبازان و خانواده عزیز ایشان را بطور ویژه در دستور کار خواهیم داشت.
رییس جمهوری منتخب خدمت به جانبازان را وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از طرف جانبازان از شروع شروع بکار دولت جدید اصرار کرد.
وی همین طور در گفت و گو با کادر درمانی این آسایشگاه، کار آنها را سخت، مهم و اثرگذار توصیف کرد و اضافه کرد: شما به بهترین خلق خدا خدمت می کنید و این تلاش ها نزد خدا اجر و ثواب بالایی دارد.
در این دیدار جانبازان حاضر در آسایشگاه امام خمینی(ره) نیز ضمن ابراز خرسندی بسیار از حضور رییس جمهوری منتخب و آرزوی توفیق برای دولت سیزدهم، به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.




منبع:

1400/04/25
21:57:18
0.0 / 5
687
تگهای خبر: بازی , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی