31 قبضه اسلحه در قصرشیرین كشف شد

31 قبضه اسلحه در قصرشیرین كشف شد فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۱ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و ۵۷ عدد فشنگ در شهرستان مرزی قصرشیرین اطلاع داد.


سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جهت ضربه زدن به باندهای قاچاق اسلحه و بعد از کشف بیشتر از هزار عدد فشنگ طی روزهای گذشته از یک باند، پیگیری مبحث برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از جانب پلیس کرمانشاه دنبال شد.
وی اضافه کرد: در همین راستا و بعد از اطلاع ماموران انتظامی قصرشیرین از این که دیگر اعضای باند مذکور قصد ورود تعداد قابل توجهی سلاح به داخل کشور از راه مرز پرویزخان را دارند، رسیدگی به مبحث در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون حامل اسلحه قاچاق شده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنرا متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
سردار جاویدان اضافه کرد: در جریان بازرسی های انجام گرفته ۳۱ قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۵۷ عدد فشنگ اسلحه کلاشینکف کشف کردند.
وی همینطور از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم اطلاع داد.
رییس پلیس استان کرمانشاه در انتها از برخورد قاطعانه ماموران انتظامی با اشرار و قاچاقچیان اسلحه اطلاع داد که در تجارتی کثیف قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند.
استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرسی فعال است.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیشتر از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.



منبع:

1400/04/27
11:32:51
0.0 / 5
838
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی