ایزاکسون نویسنده زندگی نامه ایلان ماسک شد

ایزاکسون نویسنده زندگی نامه ایلان ماسک شد نیو وبلاگ: «والتر ایزاکسون» نویسنده کتاب زندگی نامه «استیو جابز»، کتاب زندگی نامه «ایلان ماسک» را می نویسد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، «ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت «تسلا»، موضوع کتاب زندگی نامه ای به قلم «والتر ایزاکسون» نویسنده آمریکایی خواهد بود. «ایزاکسون» قبل تر کتاب پرفروش زندگی نامه «استیو جابز» یکی از موسسان شرکت «اپل» را به نگارش درآورده است.
«ماسک» با انتشار توئیتی از نگارش کتاب زندگی نامه اش به قلم «والتر ایزاکسون» آگاهی داده و گفته است این کتاب مطالبی در ارتباط با شرکت های «تسلا» و «اسپیس اکس» را نیز دربرخواهد گرفت.
«ماسک» همین طور اعلام نموده است «ایزاکسون» برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز چندین روز او را تحت نظر داشته است.
«ایزاکسون» چند ماه پیش در مصاحبه ای «ماسک» را با «جابز» مقایسه و بیان کرد: «ماسک از برخی جهات «استیو جابز» دوران فعلی است.»
«ایزاکسون» همین طور نویسنده کتاب هایی درباره «بنجامین فرانکلین» و «آلبرت اینشتین» بوده است. برمبنای کتاب «اینشتین» این نویسنده، مجموعه ای تلویزیونی به نام «نابغه» تولید شده است.
«ماسک» قبل از آن که «تسلا» به ارزشمندترین شرکت خودروسازی در جهان و «اسپیس اکس» به اولین شرکت خصوصی که انسان را به مدار فرستاده است، تبدیل گردد برای کتاب زندگی نامه ای که در سال ۲۰۱۵ انتشار یافته بود، با «اشلی ونس» گفت و گو کرده بود.




منبع:

1400/05/16
20:48:31
0.0 / 5
587
تگهای خبر: اپل , اطلاعات , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی