رییس دانشگاه علوم پزشكی اهواز:

2 هزارو 645 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند

2 هزارو 645 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند به گزارش نیو وبلاگ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جنوی شاپور اهواز اظهار داشت: مجموع بیماران کرونایی بستری در خوزستان به رقم۲ هزار و ۶۴۵ بیمار رسیده که یک رکورد در استان به حساب می آید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند همینطور هشت هزار و ۹۹۰ نفر به بیمارستان های استان رجوع کردند.
وی با اشاره به اینکه بالاترین آمار روزانه رفتن به مراکز درمانی استان ۹ هزار نفر بوده است اضافه کرد: روند بیماری در استان همچنان صعودی بوده و کادر درمان استان بیشتر از توان خود درحال خدمات دهی به مردم هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مورد وضعیت بیمارستان شوش هم اظهار داشت: در بازدیداز بیمارستان شوش مخزن۱۰ تنی اکسیژن برای این بیمارستان تأمین شد همینطور یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر حداکثر تا ۲ روز آینده به بیمارستان شوش منتقل می شود.
وی افزود: دیگر مشکل بیمارستان شوش، کمبود تخت بستری بود که با هماهنگی انجام شده تعدادی تخت از اهواز به شوش درحال انتقال است. امیدواریم در ۲ روز آینده یک بخش جدید دیگر در بیمارستان شوش راه انداری شود.
ابول نژادیان ضمن اشاره به این که بیمارستان های خصوصی از روز گذشته کار پذیرش بیماران کرونایی را شروع کردند اظهار داشت: حالا همه بیمارستان های استان عملا درگیر کرونا هستند و با حداکثر توان به مردم خدمات عرضه می دهند.
اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.


منبع:

1400/05/28
13:22:36
0.0 / 5
393
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی