اتمام سفر ۳ روزه اسپیس ایکس با یک فرود موفقیت آمیز

اتمام سفر ۳ روزه اسپیس ایکس با یک فرود موفقیت آمیز به گزارش نیو وبلاگ چهار خدمه مأموریت ˮInspiration۴ˮ شرکت اسپیس ایکس روز شنبه بعد از اتمام سفر هیجان انگیز سه روزه خود به مدار زمین، در ساحل فلوریدا به زمین باز گشتند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، "هیلی آرکنو"(Haley Arceneaux)، "کریس سمبروسکی"(Chris Sembroski)، "سیان پروکتور"(Sian Proctor) به همراه "جارد آیزاکمن"(Jared Isaacman) میلیاردری که بودجه این سفر را تأمین کرده است، از خدمه این مأموریت بودند.
گفتنی است هدف چهار خدمه این مأموریت فراتر از رفتن به مدار زمین و بازگشت بود چون که جارد آیزاکمن(Jared Isaacman) بنیانگذار شرکت Payments Shift۴ و خلبان این مأموریت و ۳ همراه وی در این مأموریت با هدف جمع آوری ۲۰۰ میلیون دلار جهت کمک به بیمارستان تحقیقاتی "سنت جود"(St. Jude) در "تنسی"(Tennessee) این عملیات را انجام داده اند.
همچون کارهایی که خدمه این مأموریت در طول سفر سه روزه خود انجام داده اند، به صورت مختصر به شرح زیر است:
بعد از پرتاب در ۱۵ سپتامبر و درحالیکه درون کپسول دراگون قرار داشتند ویدیویی از شکوه زمین از منظر خود درحالیکه درون گنبد شیشه ای بودند، منتشر نمودند.
در روز ۱۶ سپتامبر با چند بیمار بیمارستان تحقیقاتی سنت جود صحبت کردند.
از خوردن غذای تازه در طول مأموریت خود لذت بردند و آزمایشاتی را که برای ارتقا سلامت انسان در زمین و در طول پروازهای طولانی مدت فضایی طراحی شده بود، انجام دادند.
خدمه در طول این مأموریت علاوه بر صحبت با خانواده و دوستان نزدیک خود با افراد مشهوری مانند تام کروز وایلان ماسک صحبت کردند.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4


منبع:

1400/06/28
20:39:45
0.0 / 5
541
تگهای خبر: تحقیقات , فضا , مرورگر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی