چراغ قوه ای كه با آب كار می كندبعلاوهفیلم

چراغ قوه ای كه با آب كار می كندبعلاوهفیلم نیو وبلاگ چراغ قوه ای كه با آب كار می كند+فیلم



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از بیزنس اینسایدر، چراغ قوه "هیدرالایت" نیاز به هیچ گونه باتری یا شارژر ندارد و به سادگی با یك پیل آبی كار می كند.

برای راه اندازی این چراغ قوه می توانید پیل آبی داخل آن را در یك لیوان آب بیاندازید و تا 100 ساعت از نور آن استفاده كنید.

چراغ قوه "هیدرالایت" یك گجت انقلابی است كه از آب برای تامین انرژی لامپ خود استفاده می نماید.

این چراغ قوه دارای یك اختراع به نام "پیل سوختی آبی" است كه هنگام تماس با یك مایع فعال می گردد. به راحتی می توان پیل سوختی را به مدت 10 ثانیه در آب انداخت تا 100 ساعت نور به دست بیاورید.

"هیدرالایت" طوری طراحی شده است كه نه تنها می تواند بعنوان یك منبع نور مناسب برای شرایط اضطراری عمل كند، بلكه می تواند بعنوان یك چراغ روی یك میز و بعنوان یك لامپ با بالا بردن پوشش نور مورد استفاده قرار گیرد.

شكل ظاهری این چراغ قوه چندان زیبا نیست، اما در شرایط اضطراری واقعی، زمانی كه امكان استفاده از باتری یا نور خورشید وجود نداشته باشد، این وسیله بسیار كارآمد و جذاب خواهد بود و می تواند شما را از وضعیت تاریك و مرموز خارج كند.



"هیدرالایت" با شعاع های متفاوت و در اندازه ها و اشكال مختلف برای كاربردهای مختلف تولید نور می كند و به نظر می رسد در آینده بیشتر توسعه یابد.

شركت سازنده متعهد است تا اطمینان حاصل كند كه تولید محصولاتشان با عنایت به قوانین بین المللی به صورت عادلانه و اخلاقی تكمیل می گردد.

فناوری به كار گرفته شده در این چراغ قوه كه از آب به جای باتری استفاده می نماید، درخشان و تحسین برانگیز است و می تواند در مواقع و شرایط اضطراری استفاده گردد.

این تكنولوژی همینطور برای كسانی كه مایل به ایجاد یك راه حل پایدار و اقتصادی برای تامین نور در خانه ها و مناطق خارج از شبكه برق رسانی هستند، مناسب می باشد.

"هیدرالایت" همراه با گارانتی 25 ساله عرضه می گردد.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی كند.
فایل آن را از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1396/11/11
16:11:00
5.0 / 5
4637
تگهای خبر: باتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی