نماینده مقام معظم رهبری در نجف از خدمات شهرداری تهران قدردانی کرد

نماینده مقام معظم رهبری در نجف از خدمات شهرداری تهران قدردانی کرد نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ارسالی شهرداری تهران در کربلا و نجف، از حضور و فعالیت عوامل شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از اعلام روز شنبه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، در این بازدید که از محل اسکان خدام الحسین شهرداری تهران و تجیهزات و امکانات ارسالی صورت گرفت، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف اشرف اظهار داشت: از حضور عوامل شهرداری تهران برای همکاری و مساعدت در زمینه تسهیل زیارت زائرین سیدالشهدا در اربعین حسینی تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: خدمت به زائرین سیدالشهدا فریضه ای برای هر فرد مومن است و من برای این حضور و مساعدت، توفیقات بیشتر برای شهرداری تهران و عموامل و دست اندرکاران آنرا از خداوند و معصومین خاصه امیرالمومنین(ع) خواستارم.


گفتنی است در این بازدید همینطور کاظمی مازندرانی سرکنسول جمهوری اسلامی در شهر نجف، سید احمد طالقانی عضو ستاد عتبه، رئیس روابط عمومی عتبه علویه، و حجت السلام والمسلمین محمدیان معاون فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری حضور داشتند و نماینده مقام معظم رهبری را همراهی کردند.


منبع:

1400/07/03
18:08:15
0.0 / 5
371
تگهای خبر: خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی