جنرال داینامیکس درحال ساخت کلاس جدیدی از خودرو های زرهی رباتیک

جنرال داینامیکس درحال ساخت کلاس جدیدی از خودرو های زرهی رباتیک نیو وبلاگ: شرکت ˮجنرال داینامیکسˮ درحال ساخت کلاس جدیدی از وسایل نقلیه زرهی رباتیک است که از آگاهی محیطی، ظرفیت حمل بار زیاد و خیلی از خاصیت های دیگر بهره می برد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، خودروهای زرهی رباتیک دارای معماری جدید و ماژولار خواهند بود که سخت افزار و نرم افزار مقیاس پذیر را برای پشتیبانی از ماموریت های آینده فراهم می کنند. خودرو های زرهی آینده از یک سیستم نرم افزاری جدید به نام "NGEA" استفاده می نمایند که بطور قابل توجهی افزایش تحرک و کارآیی در نبرد، غلبه بر موانع و مسیریابی کارآمد را تجربه می کنند.
این وسایل نقلیه زرهی همین طور کشنده تر خواهند بود، نه فقط به این علت که می توانند اشیا را تشخیص دهند و شناسایی کنند، بلکه به این علت که می توانند الگوریتم اولویت بندی هدف را خودکار کنند.
آنها در نهایت، از قابلیت بقا و شناسایی و اکتشاف بالاتری برخوردار می باشند و دارای آگاهی موقعیتی ۳۶۰ درجه هستند.
سیستم "NGEA" تلفیقی از توانایی های اصلی همچون رایانش، ترکیب حسگرها و پردازش و یک روش کارآمد توزیع و مدیریت قدرت را ارائه می دهد. این خودرو های رباتیک همین طور می توانند عملکردی استثنایی را باتوجه به اندازه، وزن، قدرت و هزینه خود عرضه کنند.
شرکت "جنرال داینامیکس" ادعا می کند که این خودروی زرهی موسوم به "TRX" یک نمونه جدید برای ظرفیت حمل بار توسط خودرو های نظامی به وجود می آورد تا طیف وسیعی از تجهیزات مورد نیاز برای ماموریت های تاکتیکی را در خود جای دهد. قدرت و اندازه آن نیز امکان عملکرد آن بعنوان یک وسیله نقلیه چند منظوره را محقق می کند.
در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است: این کلاس جدید از خودرو های زرهی دارای تفکر خلاقانه از طراحی تقویت شده با هوش مصنوعی گرفته تا مواد پیشرفته و سبک و سیستم محرکه هیبریدی الکتریکی هستند. "TRX" بهترین ظرفیت حمل بار را در کلاس خود برای جمل تجهیزات مورد نیاز محقق می کند.
شرکت "جنرال داینامیکس" همین طور یک پلت فرم رباتیک نیمه مستقل به نام "MUTT" را معرفی کرده است که برای کاهش بار فیزیکی بر دوش سربازان پیاده نظام طراحی شده است.
قابل ذکر است که این سیستم همین طور دارای سیستم دفاعی فعال برای حملات شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته ای خواهد بود. بااینکه تصور این که هرگونه تجهیزات نظامی بتواند از یک انفجار هسته ای جان سالم به در ببرد، دشوار است.




منبع:

1400/07/19
00:04:15
0.0 / 5
562
تگهای خبر: ربات , رباتیك , سیستم , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی