رییس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا:

آزادراه تهران شمال تا سوم آبان ماه همچنان مسدود است

آزادراه تهران شمال تا سوم آبان ماه همچنان مسدود است به گزارش نیو وبلاگ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد راه تهران شمال اطلاع داد و اظهار داشت: این آزاد راه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است.


سرهنگ احمد شیرانی امروز(پنجشنبه) در گفتگو با خبرنگار حوزه پلیس ایرنا، از ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور اطلاع داد و اظهار داشت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده های سرودار، وینه، خوشبختی و محدوده های سدکرج و سد سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.
شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور با اشاره به اینکه ترافیک در راه جنوب به شمال محور هراز در محدوده های لاسم، آب اسک، وانا و سه راهی چلاو نیمه سنگین است، اضافه کرد: در آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار هم وضعیتی مشابه گزارش شده و ترافیک نیمه سنگین است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه و در محدوده گیلاوند را هم نیمه سنگین توصیف کرد.
سرهنگ شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری هم اطلاع داد و افزود: ترافیک در آزاد راه قزوین – کرج محدوده پل فردیس هم نیمه سنگین گزارش شده است.
بارش برف و باران در بعضی از محورها
وی در مورد وضعیت جوی هم عنوان کرد: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان خراسان رضوی است و در بعضی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران هم بارش باران گزارش شده است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد راه در آزاد راه تهران شمال اطلاع داد و اظهار داشت: عملیات عمرانی در آزادراه تهران شمال که از آغاز این هفته شروع شده و سبب انسداد این آزادراه شده به مدت ۶ روز دیگر تمدید شده و بر این اساس این آزادراه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است.
سرهنگ شیرانی درانتها تصریح کرد: رانندگان و مسافران عزیز می توانند از جاده کرج چالوس، جاده هراز و جاده فیروزکوه تردد کنند.


منبع:

1400/07/29
14:38:38
0.0 / 5
419
تگهای خبر: اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی