پلیس راه:

تردد در گردنه های استان همدان بدون زنجیره چرخ ممکن نیست

تردد در گردنه های استان همدان بدون زنجیره چرخ ممکن نیست نیو وبلاگ: رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به بارش برف در سطح استان خصوصاً مناطق کوهستانی، اظهار داشت که باتوجه به ریزش برف و لغزندگی جاده، تردد خودرو ها از گردنه ها و محورهای برفگیر استان بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.


سرهنگ "رضا عزیزی" پنج شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: بارش برف از حدود ۲ ساعت پیش در سطح استان همدان شروع شده و تمامی جاده ها و محورهای ارتباطی استان را سفید پوش و لغزنده کرده است.
وی اشاره کرد: برهمین اساس در حال حاضر تردد خودرو ها در محورهای کوهستای و گردنه های استان همدان شامل اسدآباد، همه کسی، آوج و سوباشی بدون استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: هم اکنون برای پیش گیری از راهبندان و بروز سانحه، تیم های پلیس راه با استقرار در محورهای کوهستانی و برفگیر استان، از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: بارش برف سبب لغزندگی جاده و افزایش احتمال سوانح رانندگی می شود پس رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله قانونی در حین رانندگی نقش موثری در پیش گیری از بروز سانحه در این شرایط دارد.
طرح زمستانی پلیس راه از اول آذر شروع و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، سازمان هواشناسی بامداد امروز از نفوذ یک سامانه بارشی برف و باران در مناطق استان همدان آگاهی داده بود.


منبع:

1400/09/11
23:25:26
0.0 / 5
379
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی