دادستان به تخریب یک سازه غیرقانونی در کرمانشاه واکنش نشان داد

دادستان به تخریب یک سازه غیرقانونی در کرمانشاه واکنش نشان داد دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به حواشی پیش آمده پیرامون تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان توسط شهرداری کرمانشاه واکنش نشان داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ «شهرام کرمی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح ابعاد مختلف این حادثه اظهارکرد: مدتی پیش درخواستی به شهرداری کرمانشاه داده می شود تا به مناسبت شروع ایام فاطمیه نمایشگاهی در این رابطه در محل بلوار تاق بستان اجرا شود.
وی افزود: شهرداری کرمانشاه نیز با درخواست راه اندازی یک سازه موقت برای مدت چند روز در محدوده بلوار تاق بستان موافقت می کند، اما متاسفانه باوجود این که شهرداری تنها با ساخت یک سازه موقت موافقت کرده بود، اما نهاد درخواست دهنده ساخت یک سازه بتنی را در این محل شروع می کند.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اشاره کرد: در نهایت، مسئولان شهرداری باتوجه به این که این کار مصداق زمین خواری است، دستور تخریب این سازه را صادر می کنند که با واکنش های تندی مواجه می شود و بیانیه های تندی مقابل شهرداری صادر می شود.
وی به جایگاه مقام حضرت فاطمه (س) زهرا در کلام مقام معظم رهبری که از ایشان بعنوان قله بشریت و انسان کامل یاد می کنند، اشاره نمود و اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان مسلمان است و مقام والایی در عرش و فرش دارد، بدین سبب اجازه نمی دهیم که عده ای با سو استفاده از نام دختر پیامبر (ص) دست به زمین خواری بزنند.
دادستان کرمانشاه با پشتیبانی از این اقدام شهرداری کرمانشاه، اعلام نمود: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملا قانونی بوده است.
مدعی العموم استان با تاکید براینکه دستگاه قضایی با هر کس در هر جایگاه و مقامی که اقدام غیرقانونی کند برخورد می کند، اشاره کرد: اجازه نمی دهیم عده ای زمین خوار به نام مذهب با احساسات مردم بازی کنند و اقدامات غیرقانونی داشته باشند.

1400/10/01
12:25:34
0.0 / 5
530
تگهای خبر: بازی , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی