رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

یوم الله ۹ دی یاد آور خروش و غرش رعد آسای امتی با بصیرت است

یوم الله ۹ دی یاد آور خروش و غرش رعد آسای امتی با بصیرت است نیو وبلاگ: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی سالگرد حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست در متن پیام علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: یوم الله ۹ دی یاد آور خروش و غرش رعد آسای امتی با بصیرت به ولایت است که با وحدت و یکدلی بساط فتنه و فتنه گران خارج نشین و ایادی شیاطین در داخل را که رؤیای به بن بست رسیدن جریان شکوهمند انقلاب عظیم اسلامی را در خیمه شب بازی های منافقین و اربابان جنایتکارشان به آرزو نشسته بودند را برچید و برای همیشه اعتقاد راسخ ملت ایران به اصل مترقی ولایت فقیه را داغ سینه دشمنان نمود.
در آستانه دومین سالگرد پرواز عاشقانه سردار عاشقان ٬حاج قاسم عزیز٬با خون مطهرش پیمان می بندیم که وفق قسم هایش افتخار پیروی ولایت را بر سینه حک نموده و تقاص خون مطهرش از نفاق ٬ فتنه و شقی ترین انسانهای جهان مطالبه اصلی ماست.

گفتنی است حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی بشمار می رود و مردم در این حماسه انزجار خودرا از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید نمودند.
نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

۱۳۵۲


منبع:

1400/10/09
13:51:24
0.0 / 5
380
تگهای خبر: بازی , جهان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی