دادستانی اعلام كرد:

۲ مدیر کرمان به بهتان بی نظمی در پشتیبانی از تولید پای میز محاکمه می روند

۲ مدیر کرمان به بهتان بی نظمی در پشتیبانی از تولید پای میز محاکمه می روند به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام نمود: 2 مسئول استانی از باب ایجاد خلل در راه پشتیبانی از تولید و اجرانکردن مصوبات ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی احضار و تفهیم بهتان شدند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی درباره ضمانت اجرای مصوبات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه اضافه کرد: دراین زمینه ۲ پرونده در معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده است.
وی اشاره کرد: مجموعه قضایی استان کرمان دفاع تمام قد و قانونی از تولیدکنندگان بعنوان افسران جبهه اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داده است و با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی تلاش می کند بهترین راهکارهای قانونی تسهیل کار واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان را فراهم آورد.
مدعی العموم در استان کرمان اشاره کرد: بارها به مدیران مربوطه تذکر داده شده است که عدم اجرای مصوبات قانونی و کارشناسی شده ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی مسئولیت کیفری و قضایی به دنبال دارد و بدین جهت مدیرانی که همکاری لازم بمنظور حل مشکلات موجود را نداشته اند به دادسرای کرمان احضار و تفهیم بهتان آنان نیز انجام شده است.
سالاری افزود: مصوبات ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه و سازمان های نظارتی و امنیتی انجام و با پشتوانه قضایی صادر می شود و بدین جهت اجرای آنها باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.
وی اشاره کرد: مدیران در تمامی سطوح باید به این باور دست یابند که کشور در وضعیت جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد و سربازان این جبهه نیز تولیدکنندگان، کارگران و نیروهای مولد بنگاه های اقتصادی هستند که پشتیبانی از آنان امری ضروری و غیرقابل انکار است.
دادستان کرمان با اشاره به این که متاسفانه برخی مسئولان هنوز ابعاد جنگ گسترده اقتصادی تحمیل شده به کشور را باور نکرده اند، اظهارداشت: هر فرد در هر جایگاه در صورت قصور یا کوتاهی در راه پشتیبانی از تولید، از باب بی نظمی در نظام تولیدی کشور، تضییع بیت المال یا عدم اجرای قوانین و مقررات قانونی و دولتی مورد پیگیری قرار می گیرد و مسئولیت کیفری خواهد داشت.
سالاری اظهار داشت: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری بعنوان رفع موانع تولید نامگذاری شده، متاسفانه برخی مسئولان خواسته یا ناخواسته بجای رفع موانع عملا در راه تولید و برای تولیدکنندگان مانع به وجود آورده و سنگ در راه تولید قرار می دهند که این دادستانی در اجرای این تکلیف ولایتی اعلامی از طرف مقام معظم رهبری که لازم الاجرا وحکومتی است، به تکالیف قانونی خود دراین زمینه عمل خواهدنمود.


منبع:

1400/10/30
11:03:58
0.0 / 5
557
تگهای خبر: اقتصاد , سازمان , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی