درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان به کشف ۷۸۱ کیلو تریاک انجامید

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان به کشف ۷۸۱ کیلو تریاک انجامید نیو وبلاگ: فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 781 کیلو تریاک، توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 متهم در عملیات تکاوران پلیس آگاهی داد.




به گزارش نیو وبلاگ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه اضافه کرد: تکاوران یگان ۱۱۶ کهنوج در جنوب استان با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر بصورت مسلحانه به مرکز کشور باخبر شدند.

وی افزود: ماموران این یگان با همکاری یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت در شهرستان رودبارجنوب مبادرت به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی بصورت چند تیم رزمی و پوششی کردند تا در نهایت در نیمه های شب به یک دستگاه خودرو سایپا در محور روستایی میاندران- زهکلوت مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این که راننده چراغ های خودرو را خاموش و با افزودن سرعت، سرنشین آن مبادرت به شلیک به طرف ماموران کرد، بیان داشت: تکاوران نیز با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با رعایت قانون به کارگیری سلاح مبادرت به شلیک به طرف خودرو کردند و باتوجه به برتری آتش ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۷۸۱ کیلو تریاک کشف شد.

سردار ناظری ضمن اشاره به این که در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که راه پاک کن مواد بود، توقیف شد، اشاره کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.


منبع:

1400/11/11
13:11:22
0.0 / 5
546
تگهای خبر: اطلاعات , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی