سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام! نیو وبلاگ سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از میرور، این دو مقرر است در مراسمی مجلل در روز نهم آوریل با یکدیگر ازدواج کنند و گفته می شود دوستان ثروتمندشان قصد دارند یک بلیت ۴۰۰ هزار پوندی سفر به فضا برای آنها بخرند.
یک منبع مطلع به روزنامه میرور(The Mirror) اظهار داشت: برای خانواده نیکولا و بکهام کار آسانی است که نخستین سفر وی آی پی(VIP) به فضا را برای این دو فراهم آورند.
ریچارد برانسون ۷۱ ساله، مالک شرکت ویرجین گلکتیک تابستان سال قبل با فضاپیمای یونیتی خود به لبه فضا یعنی در فاصله(۸۵ کیلومتری از سطح زمین) سفر کرد. وی این ماموریت که یونیتی ۲۲ نام داشت را به همراه پنج تن از کارکنانش با موفقیت به انجام رساند.
در این پرواز برانسون و سایر اعضای این ماموریت برای زمانی کوتاه بی وزنی را تجربه کردند و از ده ها پنجره داخل کابین به زمین و فضا نگاه کردند.
تصور می شود که نلسون، پدر میلیاردر نیکولا به آسانی می تواند با ریچارد برانسون ارتباط برقرار کند. این فرصتی برای بروکلین بکهام خواهد بود تا به علاقه خود یعنی عکاسی در فضا بپردازد.


موشک یونیتی شرکت ویرجین گلکتیک از ترکیب یک سوخت جامد مبتنی بر کربن، هیدروکسیل ترمینیتد پلی بوتادی ان(HTPB) و یک اکسیدکننده مایع به همراه نیتروز اکسید یا گاز خنده استفاده می نماید.
فضاپیمای "ویرجین گلکتیک" نیز قابل استفاده مجدد است و این شرکت امیدوار است که پرتاب تجهیزات و افراد را به فضا از لحاظ اقتصادی و سازگاری با محیط زیست بهینه کند.
"ویرجین گلکتیک" در ماه مارس از نخستین فضاپیمای نسل بعدی خود موسوم به "وی اس اس امجین"(VSS Imagine) رونمایی نمود.
این شرکت در آینده می خواهد ناوگان فضاپیماهایی را که می توانند گردشگران را به هتل های فضایی برسانند، پژوهشگران را به آزمایشگاه های شناور در فضا منتقل کنند یا پروازهای قاره پیمای سریع السیر را انجام دهند، به بهره برداری برساند.
همین طور در سال ۲۰۱۷ شرکتی به نام "ویرجین اوربیت"(Virgin Orbit) تاسیس شد که در تلاش است ماهواره ها را با بهره گیری از همین سیستم پرتاب هوایی به مدار زمین بفرستد.




منبع:

1400/11/12
12:57:54
0.0 / 5
496
تگهای خبر: اقتصاد , پژوهش , پژوهشگر , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی