اجرای طرح ورزش همگانی در مترو تهران

اجرای طرح ورزش همگانی در مترو تهران نیو وبلاگ: ایرنا- سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای طرحی با عنوان « ورزش همگانی، رایگان سفر کن » در مترو تهران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر آگاهی داد.


سید محمد نقیب روز پنج شنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ تندرستی و ورزش و ارتقای سلامت و آمادگی جسمانی مسافران مترو، طرح «با ورزش همگانی، رایگان سفر کن» در ایستگاه های امام خمینی(ره) و تئاترشهر اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در این طرح که با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی برگزار می گردد مسافران در همه گروههای سنی با مراجعه به پایگاه ورزش همگانی در ایستگاه با انجام حرکات ورزشی زیر نظر کارشناس مربوطه از یک دفعه سفر رایگان در مترو بهره مند می شوند که این حرکات شامل طناب زنی، کتل بل، آمادگی جسمانی، مینی فوتبال، روپایی و گوی پردار است.
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، زمان برگزاری این طرح را از شانزدهم لغایت بیست و یکم بهمن ماه و ساعت برگزاری آنرا از ۹ الی ۱۶ اعلام نمود.
وی همین طور از برگزاری میز خدمت در ایستگاه های منتخب مترو با مشارکت و همکاری سپاه محمد رسول الله(ص) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی آگاهی داد و اظهار داشت: در این برنامه سه ایستگاه تجریش، فرهنگسرا و ابن سینا برگزار می شود، مسافران شهر زیرزمینی از خدمات مشاوره کارشناسان در امور خانواده، سبک زندگی، آموزش صنایع دستی، روانشناسی و پزشکی بهره مند می شوند که این برنامه فرهنگی و اجتماعی از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ پذیرای شهروندان و مسافران مترو است.
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه همین طور از فضاسازی قطارهای مترو به مناسبت ایام الله دهه فجر نیز آگاهی داد و اظهار داشت: با بهره گیری از طرح پرچم افتخار، کلیه قطارهای مترو مزین به طرح پرچم پر افتخار کشور عزیزمان شده اند که در زمان تردد و ورود به ایستگاه در معرض تماشای مسافران قرار می گیرد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است که روزانه بیش از یک میلیون نفر توسط این حمل و نقل ریلی جابجا می شوند.


منبع:

1400/11/14
13:09:57
0.0 / 5
380
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی