یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران میادین میوه وتره بار مشتری مداری است

یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران میادین میوه وتره بار مشتری مداری است به گزارش نیو وبلاگ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اظهار داشت: یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران میادین میوه و تره بار، مشتری مداری و ایجاد ارتباط با مشتریان است و بهره برداران فعال در این مراکز هم باید فروشندگان خوبی بوده و در کار فروشندگی مهارت داشته باشند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ ایوب فصاحت بر ضرورت پویایی فضای میادین میوه و تره بار برای حضور امیدبخش و پرنشاط شهروندان تصریح کرد و اظهار داشت: افرادی که به میادین رجوع می کنند، باید با انرژی مثبت این مراکز را ترک کنند و از حضور و خرید خود در میادین، احساس رضایتمندی داشته باشند.
وی اضافه کرد: در میادین باید طوری عمل نماییم که مشتریان از لحظه ورود بدانند که مدیران ما با حضور موثر خود، امور میدان را تحت کنترل دارند و بر آن نظارت می کنند.
وی که در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی این سازمان سخن می گفت ضمن اشاره به ضرورت ارتقای کیفی سطح فعالیتهای میادین میوه و تره بار، اظهار نمود: خواه ناخواه کار اصلی میادین، فروش محصول و کالا و به عبارتی، فعالیت اقتصادی و در عین حال خدماتی است ازاین رو، آموزش تخصصی ارتباط با مشتری به فروشندگان و کارگران غرفه‎ ها در میادین از موضوعات مهمی است که انجام آنرا پیگیری می نماییم.
فصاحت با اشاره به اینکه مدیران باید با ایده پردازی، نوآوری و خلاقیت برای مسائل و مشکلات مختلف، راهکارهای اجرایی و عملیاتی ارائه نمایند و با برنامه ریزی و پیگیری مداوم و مستمر، به صورت پیوسته در راه اصلاح و بهبود امور گام بردارند، خاطرنشان کرد: «نگاه اجتماعی» به موضوعات مختلف میادین میوه و تره بار، مکمّل «نگاه اقتصادی» به این مراکز است و سال جاری باید با نوآوری مبتنی بر نمادهای دینی و ملّی در میادین میوه و تره بار به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان برویم.



وی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی دست اندرکاران میادین و بازارهای میوه و تره بار در سطوح مختلف - از مدیر میدان تا کارگران غرفه ها - تصریح کرد و اظهار داشت: ارتباط گیری با مخاطب - چه از بُعد فرهنگی و چه از بُعد اقتصادی - در مشتری مداری موثر است و به این منظور با فعال تر شدن میادین، این مراکز باید به فضاهایی تبدیل شوند که علاوه بر رفع نیازهای کالایی شهروندان از بُعد امید آفرینی و نشاط بخشی هم فضای خوبی را برای خانواده ها فراهم نمایند.
فصاحت با بیان این که شهروندی که به میادین میوه و تره بار رجوع می کند، باید از فضای میدان، حس و حال خوبی بگیرد و با روحیه ای مثبت از این فضا بیرون برود، اضافه کرد: با عنایت به فشار اقتصادی موجود بخصوص بر روی اقشار نیازمند، باید زمینه را برای مشارکت افراد خیر در جهت حمایت و کمک به نیازمندان آبرومندی که به میادین رجوع می کنند، فراهم نماییم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر ضرورت فرهنگ سازی جهت استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستکی در میادین میوه و تره بار با عنایت به صدمه هایی که به محیط زیست بر جای می گذارد، تاکید و تصریح کرد: در میادین، مبحث آموزش های عمومی همچون آموزش به کودکان برای مطالبه گری از والدین شان جهت استفاده نکردن از نایلکس از اهمیت ویژه ای برای تبدیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مجموعه ای پیشرو در کاهش مصرف و در نهایت، حذف پلاستیک برخوردار می باشد.
در این جلسه، علیرضا نیکو فکر مدیر امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هم ضمن عرضه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، برنامه های پیشنهادی به مناسبت اعیاد پیشِ رو و استقبال از عید نوروز عرضه کرد.

1400/12/06
13:15:16
0.0 / 5
318
تگهای خبر: اقتصاد , خدمات , سازمان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی