فرمانده یگان ویژه:

تحریم شدیم اما در مقابل رهبری و شهدا رو سفید هستیم

تحریم شدیم اما در مقابل رهبری و شهدا رو سفید هستیم به گزارش نیو وبلاگ تهران_ ایرنا_ فرمانده یگان های ویژه انتظامی با اشاره به اینکه بدلیل عملکرد مان از جانب خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم شدیم، اظهار داشت: این اتفاق باعث شد که در مقابل رهبری، شهدا و خانواده این عزیزان رو سفید شویم.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، سردار حسن کرمی روز شنبه در سومین یادواره سرداران شهید و ۱۳۱۹ شهید یگان های ویژه ناجا به دستاوردهای یگان ویژه در ایجاد امنیت در فتنه های سال های ۹۶ و ۹۸ اشاره نمود و اظهار داشت: یگان ویژه در این موارد و با تبعیت از الگوی هوشمندانه عمل کرد و دشمنان را مأیوس کرد چون که امنیت را در کمترین زمان ممکن برقرار ساخت و این عملکرد یگان ویژه مورد حمله آمریکا و اتحادیه اروپا قرار گرفت تا آنجایی که یگان ویژه و فرماندهان آن توسط وزارت خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم و تحت تعقیب قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تحریم یگان ویژه و فرماندهان آن نشان از عملکرد ویژه یگان ویژه دارد و ما را در پیشگاه خانواده های شهدا رو سفید کرد چون که مورد کینه و تهاجم دشمن قرار گرفتیم.
سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این یگان در سال ۱۳۷۰ لشگر حضرت روح الله در جهت امنیت مردم به یگان ویژه تبدیل شد اضافه کرد: وقتی یگان های ویژه ناجا آماده اجرای مأموریت می شوند در عرصه های مختلف امنیت را برای مردم به ارمغان آورده و تلاش می کنند تا آرامش را برقرار کنند.
وی تصریح کرد: یگان ویژه در این راه کوشش کرد تا با پیاده سازی فرهنگ شهادت الگوی جدیدی را عرضه کند که الگوی هوشمندانه در کنترل ناآرامی های اجتماعی را مورد استفاده قرار داد که سال جاری این الگو مورد تایید و تصویب مقام معظم رهبری قرار گرفت.
فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: افتخار می نماییم که برای امنیت مردم فعالیت می نماییم و این تصویب و تایید حکیمانه مقام معظم رهبری رو سفیدی ما در مقابل شهدا و رزمندگان را به دنبال دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز سومین یادواره سرداران و ۱۳۱۹ شهید یگان ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از مردم را برگزار می نماییم، آخرین شهید یگان ویژه «احسان پایه سوخته» یکی از نیروهای موثر در خراسان رضوی بود که در راه ایجاد امنیت مردم به شهادت رسید.
به گفته وی، فرمانده یگان های ویژه ناجا این مسیر شهادت را به لطف و عنایت خدا ادامه می دهد و با رویکرد جدید سفیران شهید یک روش و الگوی جدید از ترویج فرهنگ شهادت را در جامعه دنبال می کند بدین صورت که فرزندان مردم در یگان ویژه تلاش می کنند هر کدام سفیر یک شهید شوند و خصوصیات اخلاقی و رفتار و خصوصیت های بارز شهید را شناسایی کرده و در خود، محیط کار و محیط زندگی تبلیغ، توسعه و فرهنگ سازی کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز یگان های ویژه ناجا از همیشه قوی تر و توانمندتر با روحیه جهادی و انقلابی در صحنه آماده بوده تا امنیت قابل قبولی را برای مردم فراهم سازد و زمینه را برای رشد اقتصادی مهیا کند.


منبع:

1400/12/21
12:07:50
0.0 / 5
443
تگهای خبر: اقتصاد , تحریم , دستاورد , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی