نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

انتقاد از صف های طولانی مراکز معاینه فنی

انتقاد از صف های طولانی مراکز معاینه فنی نیو وبلاگ: نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان خبر شرایط رو بهبود مهدی چمران و ابراز امیدواری از بازگشت باردیگر وی به صحن شورای شهر، از مسئولان خواست نسبت به شلوغی و صف های طولانی مراکز معاینه فنی اقداماتی را انجام داده و مشکل را مرتفع کنند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، پرویز سروری که در غیاب مهدی چمران ریاست شورا را برعهده داشت، روز سه شنبه در شروع پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر، با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری اظهار داشت: ایشان نمونه کامل یک انسان کامل، همسر باوفا و انسان از خود گذشته بود و اگر بخواهیم نمونه ای از محبت و عشق در تاریخ بشری را عنوان نماییم باید از عشق و احترام بین رسول الله و حضرت خدیجه نام ببریم.
سروری با این این که ایشان ثروتمندترین زن جزیره العرب بودند که به فقیرترین زن تبدیل شدند، اشاره کرد: او که ثروت زیادی داشت روزهای سختی را در شعب ابی طالب گذراند اما از عشق و ارادت و دلدادگی او به رسول خدا کاهش نیافت.
وی ابراز امیدواری کرد که همه مسلمین راه ولایتمداری و انسان کامل حضرت خدیجه را ادامه دهند و زنان جامعه ما نیز درس هایی که ایشان به امانت گذاشتند را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
چمران به زودی به صحن شورا باز می گردد
وی با اعلان اینکه خبر خوبی برای اعضای شورای شهر دارد، گفت: امروز یا فردا مهدی چمران مرخص می شوند و آرزومندیم هرچه سریعتر در خدمت ایشان در شورای شهر باشیم.
سروری با اشاره به روز افتتاح حساب صد امام نیز اظهار داشت: بنیان گذار انقلاب اسلامی در شروع تولد انقلاب اسلامی یکی از اولین اقداماتی که انجام داد، تاسیس حساب صد امام و بنیاد مسکن بود و این نشان میدهد که امام امت برای حل معضل مسکن اولویت قائل بودند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلان اینکه رهبر معظم انقلاب هم این دغدغه را بطور جدی دارند، عنوان کرد: امروز دولت مردمی و رییس جمهور نیز یکی از با اهمیت ترین وعده های انتخاباتی را موضوع تهیه چهار میلیون مسکن عنوان کردند.
سروری افزود: شهرداری تهران هم یکی از سیاست های مهم را احیای بافت فرسوده و تعامل با دولت برای ایجاد مسکن، اعلام نموده است.
وی اشاره کرد: همه باید همسو شویم و در رفع با اهمیت ترین عنصر و مشکل زندگی مردم نقش موثری داشته باشیم.
نارضایتی شهروندان از مراکز معاینه فنی
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلان اینکه گزارشی درباب ناراحتی مردم از مراکز معاینه فنی اعلام شده، از مسئولان خواست در این خصوص و رفع اشکال و نگرانی های مردم اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: صف های طولانی این مراکز در ماه مبارک رمضان زیبنده شهر و مردم نیست و امیدواریم این مشکل رفع گردد.



منبع:

1401/01/23
10:41:08
0.0 / 5
422
تگهای خبر: سرور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی