تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران به مرکز ارتباطات شهرداری تهران محول شد

تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران به مرکز ارتباطات شهرداری تهران محول شد به گزارش نیو وبلاگ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اظهار داشت: با دستور شهردار تهران و با همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، مسئولیت صدور مجوز طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از امسال به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران واگذار شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، عبدالمطهر محمدخانی روز یکشنبه درباره وضعیت مجوز ورود به طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران گفت: به همین دلیل لازم است که رسانه های متقاضی، همه مکاتبات در این زمینه همچون نامه های درخواست سهمیه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران و لیست خبرنگاران مورد نظر خودرا به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ارسال نمایند.
وی اضافه کرد: ثبت نام در سامانه «تهران من» و ارسال مدرک توسط خبرنگاران و روزنامه نگاران در این سامانه به روال هرساله انجام می پذیرد و تغییری در این بخش صورت نگرفته است.
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت با اشاره به محدودیت ها و سقف مشخص صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری افزود: کمیته تسهیم مجوز طرح ترافیک در مرکز ارتباطات با حضور نماینده شورای شهر بعنوان عضو ناظر، نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک و نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تشکیل خواهد شد تا نسبت به اختصاص سهمیه هر رسانه طبق فاکتورهای شفاف و تخصصی، اقدام گردد.
وی با تاکید بر این که صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری بر طبق اولویت حرفه ای رسانه ها و فاکتورهای استاندارد بررسی می شود، گفت: همچون این شاخص ها می توان به قدمت و فراگیری رسانه، پرمخاطب بودن، تعدد خدمات خبری، موضوعی و تخصصی و تعداد خبرنگاران رسمی و ثبت شده رسانه متقاضی در سامانه معاونت مطبوعاتی اشاره نمود.
محمدخانی اضافه کرد: پروسه صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری در سامانه «تهران من» بعد از اعلام نهایی مرکز ارتباطات درباب سهمیه هر رسانه و اسامی خبرنگاران مجاز، توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و به روال هرساله در سامانه تهران من صورت می گیرد.
طبق اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شده است.



منبع:

1401/01/29
08:00:49
0.0 / 5
361
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی