حادثه رانندگی در محور دامغان به دیباج ۲ فوتی و ۱۲ مصدوم داشت

حادثه رانندگی در محور دامغان به دیباج ۲ فوتی و ۱۲ مصدوم داشت به گزارش نیو وبلاگ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان اظهار داشت: تصادف خودروی سواری ال نود با پراید در محور دامغان به دیباج، ۲ فوتی و ۱۲ مصدوم به دنبال داشت.


حمیدرضا داوودیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان نمود: تصادف جاده ای بین ۲ خودرو صبح امروز در ۴۰ کیلومتری محور دامغان به دیباج رخ داد.
وی افزود: به دنبال بروز این حادثه، بعد از دریافت گزارش عوامل اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به منظور انجام اقدامات امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
داوودیان عنوان کرد: در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر در صحنه حادثه جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۹ مصدوم توسط اورژانس جهت ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک مصدوم توسط اورژانس به صورت سرپایی درمان شد.
داوودیان تصریح کرد: بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان، یک نفر به علت شدت جراحات وارده در مرکز درمانی جان خویش را از دست داد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان اظهار داشت: عوامل امدادی پایگاه عامل چشمه علی به منظور امدادرسانی، مأموریت رسیدگی به مصدومان را برعهده داشتند.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، خستگی، عدم توجه به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده هاست.
سالانه دست کم ۲۰ میلیون مسافر و توریست از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

شهرستان دامغان در راه ارتباطی تهران- مشهد و در محور ارتباطی شمال به جنوب قرار گرفته است. این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان بیشتر از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد


منبع:

1401/03/14
13:43:49
0.0 / 5
421
تگهای خبر: درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی