شروع توزیع ۲۳ هزار بسته نوشت افزار در مناطق کم برخوردار خوزستان

شروع توزیع ۲۳ هزار بسته نوشت افزار در مناطق کم برخوردار خوزستان نیو وبلاگ: مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان از توزیع 23 هزار بسته نوشت افزار در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان تا ابتدای مهر امسال آگاهی داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا مسعود حمیدی نژاد روز پنجشنبه در آیین سومین پویش ملی همکلاسی مهربان با اشاره به اقدامات سازنده بسیج دانش آموزی در امتداد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: یکی از محورهای تجلی روحیه انقلابی در میان نوجوانان توجه به هم نوعان و کمک به نیازمندان است و این امر نیز در امتداد منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک های مومنانه است و بر این اساس امروز شاهد شروع توزیع سه هزار بسته نوشت افزار در مرحله اول طرح در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خوزستان هستیم.
وی با تأکید بر ضرورت برقراری عدالت آموزشی در میان مناطق مختلف خوزستان اظهار داشت: تحقق عدالت آموزشی، حرکت در امتداد توسعه متوازن و اجرای برنامه های ارتقای فاکتورهای کیفی در مناطق کم برخوردار همچون راهبردهای فعلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است.
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان اضافه کرد: در چالش ملی همکلاسی مهربان با همکاری آموزش وپرورش خوزستان و سازمان بسیج دانش آموزی در گام نخست ۳ هزار بسته نوشت افزار و در مجموع ۲۳ هزار بسته بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.
بیش از یک میلیون و صد هزار دانش آموز در خوزستان در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

1401/06/18
11:27:54
0.0 / 5
318
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی