نمایشگاه CES ۲۰۲۳

جدید ترین ردیاب های مجهز به جی پی اس پیشرفته

جدید ترین ردیاب های مجهز به جی پی اس پیشرفته نیو وبلاگ: نیو وبلاگ: نمایشگاه فناوری CES بعد از دو سال درگیری جهان با کووید-۱۹ بار دیگر شروع شده است. در این خبر به معرفی تازه ترین ردیاب مجهز به جی. پی. اس، پرداختیم.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، شرکت AirBolt از نمایشگاه CES بهره برد تا شماری از جدید ترین ردیاب های مجهز به جی. پی. اس، پیشرفته خویش را به فهرست دیگر ردیاب ها اضافه کند.
ردیاب جدید AirBolt توسط این شرکت بعنوان ردیاب دارای "دسترسی هوشمند به صورت زنده" توصیف شده است. این شرکت محصول خویش را همانند AirTag توصیف کرد. AirTag هم به ردیابی وسایل گمشده کمک می نماید. در حالیکه این محصولات برای مثلثی سازی مختصات تقریبی خود به اتصالات Wi-Fi یا بلوتوث محلی متکی هستند، ردیاب AirBolt در کنار این موارد دارای قابلیت جی. پی. اس و قابلیت دسترسی کامل به شبکه های سلولی هم است.
اساساً اگر یک ماهواره دارای خط دید باشد یا یک تلفن همراه دارای سیگنال دریافت باشد، مکان ردیاب AirBolt را میتوان دقیق مشاهده کرد.
شرکت AirBolt می گوید که این دستگاه می تواند برای موارد مختلفی همچون استفاده شخصی افراد، حفاظت از دارایی ها، حیوانات خانگی و موارد دیگر استفاده گردد. به قول این شرکت، سالانه حدود ۴۷ میلیارد دلار اقلام گم می شود و اغلب مردم تقریبا یک سال از عمر خویش را صرف جستجوی اقلام گم شده می کنند.
ردیاب AirBolt با قیمت ۱۳۹ دلار می تواند اطمینان حاصل کند که وسایل پرارزش گم نمی شوند.




منبع:

1401/10/14
14:01:32
0.0 / 5
393
تگهای خبر: جهان , فناوری , ماهواره , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی