استراتژی ثبت نام در نمایشگاه

استراتژی ثبت نام در نمایشگاه پیشنهاد ما برای ساخت و اجرای غرفه شرکت بزرگ کبیر سازان است، که این شرکت یکی از بهترین و بزرگ ترین تیم در صنعت غرفه سازی است.


استراتژی ثبت نام در نمایشگاه

پس از تصمیم گیری شما و تیمتان برای حضور در نمایشگاه حرفه خود باید نیز استراتژی داشته باشید تا بتوانید بهترین سود را بدست اورید ما برای شما استراتژی ثبت نام در نمایشگاه را بر حسب تجربه خود را برای شما به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانید به راحتی به سود و موفقیت خود را بدست اورید، با ما همراه باشید با مقاله استراتژی ثبت نام در نمایشگاه

 

پس از این که تصمیم گرفتید در نمایشگاهی شرکت کنید، جلسه‌ای تشکیل دهید.

اعضایی که در تیم شما هستند موظف هستند در این جسله برای استراتژی ثبت نام در نمایشگاه شرکت کنند و موظف هستند که نظر دهند و در کار های تیمی فعال باشند، شما باید از همه هوشیار تر باشید و بتوانید فعالیت بیشتری نسبت به دیگر اعضای تیم داشته باشید تا بتوانید از دیگر شرکت کنندگان در نمایشگاه یه پله بالا تر باشید.

برای ثبت نام در نمایشگاه عجله کنید

هماهنگی تلفنی با ستاد نمایشگاه برای غرفه گیری و موقعیت یابی اولین قدم رسمی برای شرکت در رویداد است. هرچه گزینه های بیشتری برای مکان قرار دادن غرفه خود داشته باشید، زودتر اقدام خواهید کرد. شما باید برای ثبت نام در نمایشگاه سریع باشید و زود اقدام کنید تا بتوانید غرفه خوبی را داشته باشید.

افراد تیم حاضر در نمایشگاه را به دقت انتخاب و معرفی کنید.

قبل از شروع فرآیند برنامه ریزی، باید مشخص کنید چه کسانی باید بخشی از برنامه شما باشند. گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شما بدون شک به پرسنلی از بخش های مختلف مدیریت محصول، مدیریت ارشد، فروش، طراحی گرافیک، استراتژی برند و غیره نیاز دارید. از این رو ابتدا به نیروهایی که باید در پروژه مشارکت داشته باشند فکر کنید.

هر بازیگری باید بتواند برای گروهی که نمایندگی می کند رهبری و تصمیم بگیرد و همچنین باید مطمئن باشد که گروه از تصمیمات آنها پیروی خواهد کرد. تا جایی که می توانید از افرادی استفاده کنید که فرآیند گرا، کوشا و قادر به همکاری در گروه های کوچک هستند، اینا بخشی از استراتژی ثبت نام در نمایشگاه هستن.

برای طراحی غرفه، ساختار و گرافیک آن از بهترین غرفه‌سازها کمک بگیرید.

داشتن غرفه یکی از مهم ترین مسائل است که شما و تیمتان باید ان را در نظر بگیرید چون غرفه دقیقا فروشنده اصلی شماست در نمایشگاه، هرچه غرفه شما بهتر و بزرگ تر باشد و گرافیک عالی برای بیننده وجود داشته باشد بازدید کنندگان بیشتر جذب شما میشنود و شما فروش بیشتر بدست میاورید.

پیشنهاد ما برای ساخت و اجرای غرفه شرکت بزرگ کبیر سازان است، که این شرکت یکی از بهترین و بزرگ ترین تیم در صنعت غرفه سازی است

 

در مورد برنامه‌ی بازاریابی در نمایشگاه گفتگو کنید.

بخش بازاریابی هر شرکت به طور قابل توجهی در تمام مراحل تصور، آماده سازی نیازمندی ها، سازماندهی نمایشگاه و حضور مشارکت می کند. به منظور مشاهده عملکرد هماهنگ و متمرکز تیم برگزارکننده نمایشگاه، برنامه تیم بازاریابی برای هر رویداد باید حداقل چند هفته قبل از رویداد تصمیم‌گیری شود و این برنامه‌ها باید در جلساتی با افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه به اطلاع عموم برسند.

عناوین نمایشگاهی که باید به آن توجه ویژه داشت.

1.ایران هلث

2. بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته 

3. دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها, چای، قهوه و صنایع وابسته 

4. نمایشگاه آرد و نان 

5.نمایشگاه الکامپ

 

 

اهداف و مسئولیت‌های تک‌تک اعضای تیم حاضر در نمایشگاه را مشخص کنید.

انتخاب صحیح تیم و توزیع مسئولیت گام های مهم در این فرآیند است. به عنوان مثال، در هنگام تشکیل یک تیم مدیریت پروژه، به خاطر داشته باشید که ممکن است تنها به یک نفر برای نشستن بر سر میز مذاکره نیاز داشته باشید. این را خوب برای استراتژی ثبت نام در نمایشگاه را در ذهن خود حفظ کنید.

انتخاب تیم صحیح و تخصیص موثر مسئولیت ها از جنبه های ضروری در این فرآیند است. به عنوان مثال، هنگام جمع آوری یک تیم مدیریت پروژه، ممکن است فقط به یک نفر نیاز داشته باشید که پشت میز مذاکره بنشیند.

قسمت‌های مختلف داخل غرفه به تیم حاضر در نمایشگاه معرفی شوند و در مورد آن‌ها گفتگو کنید.

جالب است بدانید که شما باید بخشی از غرفه خود را به نام بخش ارز و با کارمزدی معادل ارز اجاره کنید و در صورت فروش یا واردات کالاهای خارجی یا رندر، آن کالا یا خدمات را در قسمت ارز ارائه دهید. هر نوع خدمات غیر ایرانی انجام دادن.

برنامه‌ی دعوت و استقبال از مشتری‌های فعلی کسب‌وکارتان را تعیین کنید.

هر شرکت مصرف کنندگان واقعی دارد که از آنها خواسته می شود در غرفه خود در این رویداد توقف کنند. دعوتنامه باید ده روز قبل از افتتاح نمایشگاه از طریق ایمیل و کارت فیزیکی ارسال شود. البته بسته به ساختار سازمانی ممکن است از مدل های دیگر دعوت مشتری استفاده شود. همچنین، برنامه استقبال از این مشتریان باید شامل پذیرایی یا در صورت لزوم، معرفی کالا یا خدمات جدید باشد.

 به عبارت دیگر، اگر می خواهید محصول یا خدمات جدیدی را در نمایشگاه زمانی که مشتریان فعلی حضور دارند راه اندازی کنید، از آنها برای انتخاب شما تشکر کرده و آنها را برای ایجاد روابط تجاری جدید تشویق خواهید کرد.

کارکنان حاضر در غرفه را از روند فروش در نمایشگاه و نیز کیفیت‌گذاری اطلاعات با ارزش در مورد مشتری‌های بالقوه آگاه کنید.

فرض کنید یک مشتری بالقوه در یک نمایشگاه تجاری در غرفه شرکت شما می ایستد و مورد استقبال یکی از کارکنان قرار می گیرد که نه تنها برای بیان ارزش های برند شما به شیوه ای حرفه ای آماده نیست، بلکه با فرآیند فروش نیز آشنا نیست. این موضوع به ظاهر بی اهمیت می تواند منجر به از دست دادن یک مشتری مهم و متعاقباً یک همکاری سازنده شود. روش فروش در نمایشگاه و کیفیت اطلاعات ارزشمند در مورد مصرف کنندگان بالقوه باید برای کلیه کارکنان شاغل در غرفه توضیح داده شود تا از رویدادهایی با این ماهیت جلوگیری شود.

 

چگونگی تکمیل فرم‌های اطلاعات مهم مشتری‌های احتمالی نمایشگاه را شرح دهید.

به کارکنان غرفه آموزش دهید که چگونه با مصرف کنندگان و بازدیدکنندگان غرفه به شیوه ای موثر تعامل داشته باشند. برای جلب توجه بازدیدکنندگان و ایجاد یک برداشت اولیه خوب، آنها علاوه بر دانش خود از دنیای تجارت، باید در چند ترفند نیز مهارت داشته باشند. موفقیت حضور در نمایشگاه بستگی به آمادگی پرسنل یک شرکت برای ارائه خدمات یا محصولات خود دارد.

برای ارتباط راحت‌تر با تیم به ابزار آنلاین مجهز شوید.

 

امروزه دسترسی به اینترنت فراگیر شده است و با استفاده از روش های مختلف، به اشتراک گذاری اطلاعات به صورت آنلاین ساده است. این سیستم‌ها حتی می‌توانند به گونه‌ای پیکربندی شوند که به برخی از کاربران اجازه دسترسی، ویرایش و آپلود فایل‌ها را بدهند و در عین حال دیگران را از دیدن جزئیات اقدامات هر یک از اعضای تیم بازدارد.

اگر می‌خواهید پیگیری کنید چه کسی روی چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی تمام شده است، توصیه می‌کنیم از تکنیک اسکرام استفاده کنید. اعضای تیم می توانند هر زمان که بخواهند با استفاده از این روش کارهای در حال انجام را به اشتراک بگذارند یا ویرایش کنند. این تکنیک ها به شما این امکان را می دهد که کارهایی را که تیم اجرایی هر پروژه انجام می دهد و انجام نشده رها می کند، پیگیری کنید.

 

کلام آخر

شما در این مقاله با استراتژی ثبت نام در نمایشگاه آشنا شدید و مراحل مهم ان را ما در این مطلب ذکر کرده ایم تا بتوانید با مقایسه با رقیب های خود سر تر باشید و بین ان ها بدرخشید، یادتان نرود همه این مراحل را به درستی اجرا کنید و غرفه سازی با تیم کبیرسازان را از یاد نبرید.

 

1401/12/14
14:21:07
0.0 / 5
288
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی