دانشمندان ناسا:

شاید بیگانگان در قمرهای اورانوس پنهان شده باشند!

شاید بیگانگان در قمرهای اورانوس پنهان شده باشند! نیو وبلاگ: نیو وبلاگ: دانشمندان ناسا در پژوهش جدیدی، داده های مربوط به قمرهای اورانوس را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که آنها ممکنست اقیانوس های گرمی را برای پشتیبانی از حیات بیگانه داشته باشند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، دانشمندان مدت ها فکر می کردند که اگر حیات فرازمینی در منظومه شمسی ما وجود داشته باشد، احتمالاً زیر سطح مریخ، در ابرهای زهره، اقیانوس های یخی مشتری و قمرهای زحل پنهان شده است اما یک پژوهش جدید، احتمال دیگری را نشان میدهد.
دانشمندان ناسا می گویند که قمرهای «تیتانیا»(Titania) و «اوبرون»(Oberon) سیاره اورانوس نیز ممکنست اقیانوس هایی داشته باشند که به اندازه کافی گرم هستند تا حیات را پشتیبانی کنند و این نشان میدهد که ما باید در شکار بیگانگان نزدیک زمین، قمرهای اورانوس را نیز بررسی نماییم.
آنها بعد از تحلیل و بررسی مجدد داده های مربوط به پروازهای نزدیک اورانوس کاوشگر «وویجر ۲»(Voyager ۲) در دهه ۱۹۸۰ و همین طور استفاده از مدل سازی کامپیوتری برای جست وجوی نشانه هایی از وجود آب در پنج قمر یخی سیاره، به کشف خود رسیدند.
این اولین پژوهشی است که نشان میدهد آرایش و ساختار داخلی قمرهای «آریل»(Ariel)، «اومبریل»(Umbriel)، تیتانیا، اوبرون و «میراندا»(Miranda) چگونه تکامل یافته است.
تصویری از نحوه تکامل یافتن ساختار داخلی قمرهای آریل، اومبریل، تیتانیا، اوبرون و میراندا


منبع:

1402/02/17
10:31:58
0.0 / 5
242
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی