معاون مشاركت های مردمی كمیته امداد اردبیل خبر داد:

۲۱۸ پایگاه جشن عاطفه ها در اردبیل

۲۱۸ پایگاه جشن عاطفه ها در اردبیل نیو وبلاگ: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از برگزاری 218 پایگاه ثابت و سیار در استان اردبیل با هدف جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن عاطفه هاخبر داد.



جلیل قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در قالب این پایگاه بصورت محله محور مبادرت به جمع آوری کمک های مردمی می کنند تا در قالب جشن عاطفه ها این کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و برای دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع شود.
وی اشاره کرد: از فردا پایگاه های کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی خواهند بود که تا آخر هفته در معابر عمومی شهرها کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم ادامه خواهد داشت.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه نیز جلوی مصلی نماز جمعه همکاران در قالب این پایگاه ها مستقر خواهند شد تا کمک ها را جمع آوری کنند.
قدیمی اضافه کرد: سال قبل در قالب جشن عاطفه ها بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مساعدت مردمی جمع آوری شد تا تقدیم خانواده های نیازمند شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد: امسال پیش بینی می نماییم با بهره بردن از ظرفیت خیران خارج از استان و اردبیلی های مقیم تهران بتوانیم بیش از ۱۲ میلیارد تومان منابع را در قالب جشن عاطفه ها جمع آوری نماییم.
قدیمی افزود: پویش «فصل مهر» فرصتی را فراهم نموده تا از ظرفیت نهادهای غیردولتی و تشکل های مردمی استفاده نمائیم تا نیازمندی خانواده های بی بضاعت به شکل درست و صحیح رفع گردد.
وی بیان کرد: چهارم مهرماه این جشن در کلیه مدارس استان برگزار می شود تا کودکان و خانواده های آنها کمک های خودرا برای مساعدت به دانش آموزان نیازمند انجام دهند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: این مراسم بصورت نمادین در مدرسه حیات طیبه اردبیل برگزار می گردد تا با همراهی مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان کمک های جمع آوری شده در آموزشگاه های استان تقدیم اولیای دانش آموزان نیازمند شده تا در آستانه سال تحصیلی شرایط مطلوبی را در رفع نیاز دانش آموزان شامل کیف، کفش و لوازم التحریر را شاهد باشیم.


منبع:

1402/06/27
10:42:09
0.0 / 5
310
تگهای خبر: نماد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی