بیانیه جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان

بیانیه جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان نیو وبلاگ: نیو وبلاگ: جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی به مناسبت 13 آبان اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان اطلاعیه ای صادر کرد که جزییات این بیانیه به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم آیه ۲۹ سوره فتح:
مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ...

محمّد، فرستاده خداست و کسانی که با او هستند بر کافران سرسخت و در بین خودشان با یکدیگر مهربانند…. ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و روز ملی مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل قدرت طلبی و سلطه گری استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان خوار و خبیث است و این روز یک روز ملی است که راز و رمز پیروزی ملت های آزادی طلب در گروی ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است. ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در بیش از ۴ دهه پر فراز و نشیب انقلاب توانسته با شعار راهبردی «مرگ بر آمریکا» به عنوان یک خط مشی و با به نمایش گذاشتن قدرت ملی خود در مناسبت ها و صحنه های حساس انقلاب، این شعار راهبردی و دشمن شکن را به نماد مبارزه با استکبار جهانی مبدل سازد و با آگاهی دادن به مردم جهان و کشورهای دنیا، سیاست های ظالمانه و استکبار طلب غرب را به چالش بکشاند. امروز ایادی استکبار باید بدانند که ایران اسلامی بواسطه حضور رهبری فرزانه و آگاه به مسائل روز دنیا و اطاعت ملت، بطور یکپارچه از منویات پدرانه معظم له، همیشه آماده هست در تمام میدان ها، صحنه ها، قدرت خودرا به نمایش بگذارد. دشمنی و خصومت ورزی حاکمان کاخ سفید و رژیم غاصب صهیونیستی مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران پایانی ندارد و هر روز این سیاست ها در لباس و رنگی دیگر ظاهر شده و هر روز با تغییر عناوین جعلی به گونه ای دیگر بدنبال سلطه گری خود هستند. جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی با گرامی داشت ۱۳ آبان، سالروز استکبار ستیزی و تسخیر لانه جاسوسی یادآور می شود که آمریکا و ایادی آن در منطقه با تأکید بر ضرورت فتنه انگیزی و مبارزه با آزادیخواهی بدنبال تسلط مطلق خود بر منطقه و کشورهای استکبار ستیز و مقاومت طلب است تا بتواند به آرزوهای پوشالی خود جامع عمل بپوشاند و این می طلبد تا مردم آگاه ایران اسلامی همچون گذشته با حفظ اتحاد و یکپارچگی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، پوزه آمریکا را به خاک بمالند و برای همیشه او را از ادامه این تحرکات پشیمان سازند. بدین سبب با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی اعلام می داریم همچون همیشه، بلکه با اقتدار بیشتر با گوش دادن به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر با حضور گسترده و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می نماییم و به استکبار جهانی اعلام می نماییم که ملت شریف ایران به ویژه قشر فرهنگیان و دانش آموزان عزیز همیشه با پشتیبانی از انقلاب اسلامی می رود تا زمینه حضور انقلاب سراسر عدل حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازد. بدین سبب جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی امسال هم نوا با مردمان آزادی خواه سرتاسر دنیا که حق جویی را فریاد می زنند، از همه ملت غیور ایران خصوصاً جامعه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز سراسر کشور دعوت می کند دلیرانه در میدان حضور پیدا کنند تا با بصیرت بانگ وحدت و همبستگی، همدردی و هم نوایی با جبهه حق در عالم را فریاد زنند و به معاندین و کوردلان نشان دهند که مردمان سرزمین ایران اسلامی، ورق زنان کتاب تاریخ را طلایی می سازند و بار دیگر بیان کند که مردمان این سرزمین امروز، محکم تر از همیشه آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی را دنبال می کنند و برای پیروزی جبهه حق مقابل باطل تا آخرین قطره خونشان را فدا می کنند. ستاد اطلاع رسانی جمعیت معلمان و فرهیختگان


منبع:

1402/08/13
09:29:45
0.0 / 5
236
تگهای خبر: جهان , نماد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی