بعد از ۴ سال ؛

۲ برادر قاتل در شاهرود دستگیر شدند

۲ برادر قاتل در شاهرود دستگیر شدند به گزارش نیو وبلاگ، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: برادران قاتل فراری بعد از چهار سال زندگی مخفیانه، عاقبت شناسایی و در شاهرود دستگیر شدند.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سردار جلیل موقوفه ای بیان داشت در یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۹۸ شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای جنوبی اطراف شهرستان شاهرود اطلاع داد که بلا فاصله مأموران در محل حاضر و نسبت به بررسی تخصصی موضوع اقدام نمودند.
وی با اعلان اینکه کارآگاهان بعد از کسب اطلاعات لازم اقدامات خودرا برای شناسایی و دستگیری قاتلان فراری از صحنه جرم شروع کردند، افزود: در پی کوشش های شبانه روزی مأموران مشخص شد متهمان به یکی از استانهای شمالی کشور متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: جست و جو برای دستگیری قاتلان ادامه داشت تا این که کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اشرافیت و هوشمندی توانستند آنها را پس از چهار سال در شهرستان شاهرود شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
موقوفه ای اشاره کرد: متهمان که دو برادر ۳۰ و ۳۵ ساله بودند برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کردند.
وی به هوشمندی و کارآمدی پلیس استان در کشف پرونده قتل پس از چندین سال اشاره نمود و اظهار داشت: متهمان تکمیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

1402/10/06
07:58:21
0.0 / 5
308
تگهای خبر: اطلاعات , هوش , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی