برگزاری غرفه جوانی جمعیت در نمایشگاه قرآن

برگزاری غرفه جوانی جمعیت در نمایشگاه قرآن به گزارش نیو وبلاگ، همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن، شاهد برگزاری غرفه جوانی جمعیت هستیم.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عصر چهارشنبه، یکم فروردین، با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شد. ستاد ملی جمعیت هم در یکی از غرفه های نمایشگاه در جهت اهداف خود، به فعالیت و عرضه خدمات تخصصی در حوزه جمعیت می پردازد. همچون این خدمات میتوان به برگزاری نشست های تخصصی حوزه ی جمعیت با حضور مسئولین، مجموعه های مردمی، دبیران جوانی جمعیت دستگاههای دولتی و نهادهای حاکمیتی، ساماندهی کنش گران و مجموعه های حوزه جمعیت، میز گفتگوی باروری سالم و حیات جنین، عرضه کتب و محصولات فرهنگی حوزه جمعیت همینطور معرفی دومین رویداد جایزه ملی جمعیت اشاره نمود. افزون بر این میز مشاوره ی خدمات قانون جوانی جمعیت در این غرفه برپا گردیده و کارشناسان حقوقی متخصص در حوزه ی جمعیت در این بخش به عرضه مشاوره می پردازند که در این خصوص به سوالات افرادی که مشمول امتیازاتی شامل دریافت زمین، مسکن و تسهیلات فرزند آوری، مرخصی زایمان کارمندان خانم و… پاسخ داده می شود. شایان ذکر است مراجعین در این غرفه می توانند شکایات و انتقادات خود از اجرای قانون جوانی جمعیت را ثبت نمایند.

علاقمندان جهت بازدید از غرفه ستاد ملی جمعیت می توانند از یکم الی چهاردهم فرودین ماه از ساعت ۱۷ عصر لغایت ۱۲ صبح در مجموعه مصلی امام خمینی (ره)؛ روبروی درب ورودی ۵۹ جنوبی، رجوع نمایند.


منبع:

1403/01/04
16:22:32
0.0 / 5
189
تگهای خبر: خدمات , متخصص , محصولات , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی