نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI؛

مجله ی IJMS بعنوان اولین نشریه نمایه شده ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه SSCI شناخته شد

مجله ی IJMS بعنوان اولین نشریه نمایه شده ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه SSCI شناخته شد به گزارش نیو وبلاگ، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران بعنوان اولین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) شناخته شد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکدگاه فارابی، در رصد داده های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران بعنوان اولین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره انتشار یافته مجله است، با بیست مقاله برای اولین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این نخستین نشریه جمهوری اسلامی است که به صورت مستقل در این پایگاه مهم نمایه می شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی در ارتباط با حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است.

مجله مذکور در سالهای اخیر در ESCI نمایه می شد و الان اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. کیان تاج الدین بعنوان سردبیر و حمیدرضا ایرانی بعنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می نمایند.




1403/02/20
13:48:51
0.0 / 5
369
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی