زمان بندی پرداخت معوقات بازنشستگان تأمین اجتماعی
به گزارش نیو وبلاگ، سازمان تأمین اجتماعی با انتشار اطلاعیه ای در مورد زمان بندی پرداخت معوقات متناسب سازی و افزایش حقوق سالیانه در ارتباط با فروردین ماه ۱۴۰۴ بازنشستگان و مستمری بگیران توضیحاتی عرضه داد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه ای درباره ی زمان بندی پرداخت معوقات بازنشستگان صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:
با عذرخواهی از تأخیر پیش آمده که ناشی از محدودیت های تامین منابع مالی و شرایط دشوار ناترازی منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی بوده است، به اطلاع می رساند؛ پرداخت معوقات متناسب سازی و افزایش حقوق سالیانه در ارتباط با فروردین ۱۴۰۴ حدود ۵ میلیون نفر بازنشسته و مستمری بگیر بدین سان از راه بانکهای عامل انجام می شود:
مرحله اول: از دوازدهم شهریور
کلیه بازنشسته هایی که مجموع دریافتی حقوق و مزایای آنها تا بیست میلیون تومان است و همین طور کلیه از کارافتادگان
مرحله دوم: همزمان با پرداخت حقوق شهریور ماه
کلیه بازماندگان
مرحله سوم: پس از پرداخت حقوق شهریور ماه
سایر بازنشستگان
در پایان یادآور می شود؛ تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی اخبار و موضوعات در ارتباط با سازمان تامین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، به همین دلیل به کلیه مخاطبین گرامی سفارش می شود موضوعات را از راه سایت Tamin.ir و یا کانال ها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه در شبکه های اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media در دسترس می باشد، دنبال کنند.
همچنین سامانه پاسخگویی تامین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون احتیاج به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات ذینفعان است. خلاصه اینکه متن اطلاعیه به شرح زیر است: با عذرخواهی از تأخیر پیش آمده که ناشی از محدودیت های تامین منابع مالی و شرایط دشوار ناترازی منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی بوده است، به اطلاع می رساند؛ پرداخت معوقات متناسب سازی و افزایش حقوق سالیانه در ارتباط با فروردین ۱۴۰۴ حدود ۵ میلیون نفر بازنشسته و مستمری بگیر بدین سان از راه بانک های عامل انجام می شود: کلیه بازنشستگانی که مجموع دریافتی حقوق و مزایای آنها تا بیست میلیون تومان است و همچنین کلیه از کارافتادگان کلیه بازماندگان سایر بازنشستگان در آخر یادآور می شود؛ تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی اخبار و موضوعات در ارتباط با سازمان تامین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، بنابراین به کلیه مخاطبین گرامی سفارش می شود موضوعات را از راه سایت Tamin.ir و یا کانال ها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه در رسانه های اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media در دسترس می باشد، دنبال کنند. همین طور سامانه پاسخگویی تامین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون احتیاج به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به طور شبانه روزی پاسخگوی سوالات ذینفعان است.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب