توضیحات وزیر کشور در رابطه با سفر مقام ارشد پاکستان به تهران
نیو وبلاگ: به گزارش نیو وبلاگ، وزیر کشور در آخر سفر وزیر کشور پاکستان به تهران اشاره کرد: از روز یکشنبه، مذاکرات برای اجرایی شدن بندهای تفاهم نامه و تحقق شروط آن از سرگرفته خواهد شد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبر آنلاین، اسکندر مومنی، وزیر کشور، ضمن تشریح جزئیات سفر محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان، به تهران اظهار داشت: این سفر، سفری فشرده و بسیار خوبی بوده است. این سفر علاوه بر موضوعات مرتبط میان دو وزارتخانه، شامل بررسی مسایل و تحولات منطقه ای، اجرایی کردن بندهای تفاهمنامه ها و همینطور ادامه مذاکراتی بود که در سوئیس در حال انجام می باشد.
بنابر روایت ایسنا، ایشان در ادامه با تاکید کرد بر این که وزیر کشور پاکستان در این سفر حامل پیام هایی هم بود، اظهار نمود: در مجموع، سفر خوبی ارزیابی می شود. ان شاءالله که دستیافته های این سفر و اجرای تفاهمنامه ها برای مردم عزیز کشور محسوس و ملموس باشد.
وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: مذاکرات با پیگیری هایی که انجام شده احیانا از روز یکشنبه از سرگرفته می شود و برای اجرایی شدن بندهای تفاهمنامه و تحقق شروط آن آغاز خواهد شد. من فکر می کنم که علی ای حال روند خوبی است و بسمت خوبی درحال حرکت هستیم. ان شاءالله جزئیات و نتایج آن در آینده از جانب وزارت خارجه به اطلاع مردم خواهد رسید.
وزیر کشور پاکستان: موضوعات در راه خوب و درستی قرار گرفته اند
محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان هم در آخر این سفر بیان کرد: این هفتمین باری است که بنده در طول این مدت به ایران آمدم. از آقای مومنی تشکر می کنم. موضوعات در راه خوب و درستی قرار گرفته اند و امیدواریم که نشست امروز در سوئیس هم موفقیت آمیز باشد.
وزیر کشور پاکستان در قسمت دیگری از سخنان خود از رئیس جمهوری جمهوری اسلامی ایران، مسعود پزشکیان، رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف، وزیر کشور، اسکندر مومنی و همینطور سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، تقدیر نمود.
نقوی ضمن اشاره به دیدگاه های وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: آقای دکتر عراقچی نقطه نظرهای بسیار وسیعی دارند و مسیری که برای مذاکرات برگزیده اند و آنرا بسمت جلو پیش می برند، مسیر خوبی است. ایران یک رهبر خیلی خوب و واقع بینی دارد. همینطور نظارت ویژه و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله سید مجتبی خامنه ای، همه امور به خوبی درحال پیشرفت است و آینده ایران، ان شاءالله، آینده ای روشن و موفق خواهد بود.
بر اساس این گزارش، محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان شب گذشته بعد از دیدار با اسکند مومنی، وزیر کشور، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه و مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، تهران را ترک کرد.
منبع: newweblog.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب