آماردهی فیس بوك به آمریكا

آماردهی فیس بوك به آمریكا به گزارش نیو وبلاگ یكی از مقامات فیس بوك اظهار داشت كه اطلاعات شركت های آگهی دهنده روسی را تحویل دولت آمریكا داده است.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت تك كرانچ به دنبال بالا گرفتن اعتراض یهودیان به انتشار آگهی های ضد یهودیت و نژاد پرستانه، شركتهای تكنولوژی نظیر گوگل و فیس بوك از مقابله با این گونه آگهی ها و صاحبان آنها خبر دادند.
دولت آمریكا قصد دارد با همكاری شركت فیس بوك، عوامل هك شبكه های رایانه ای وابسته به دولت روسیه، آگهی های ضد یهودیت در فیس بوك توسط شركت های روسی و همچنین سرورهای مورد استفاده در جریان برگزاری انتخابات ایالات متحده آمریكا را شناسایی كند.
كاخ سفید آمریكا ادعا می كند هكرهای روسی در سال 2016 به طور گسترده ای در مراسم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریكا دخالت كرده اند. دولت آمریكا در تلاش است تا هویت این شركت ها و هكرهای روسی را فاش كرده و هر چه سریعتر آنها را شناسایی كند.
قانون گذاران آمریكا بدنبال وضع قانون جدیدی برای مقابله با خرید تبلیغات فیس بوك توسط شركت های مختلف برای تحریف روند های سیاسی – اجتماعی هستند. در تازه ترین مرحله از این تحقیقات نیروها و عوامل اطلاعاتی آمریكایی در تلاش برای بررسی نحوه استفاده هكرهای روسی از عرصه های تبلیغاتی غول های تكنولوژی در ایالات متحده آمریكا نظیر فیس بوك و گوگل هستند و امیدوارند بتوانند از این طریق سرنخ هایی پیدا كنند.
فیس بوك تصریح كرده است كه اطلاعات و جزییات مفصلی را در این زمینه در اختیار رابرت مولر - بازرس ویژه پرونده مذكور - گذاشته است و این كار بر مبنای حكم رسمی دادگاه صورت گرفته است.
آژانس های امنیتی- اطلاعاتی آمریكا از تلاش های سایبری روسیه در طول مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ آمریكا برای كمك به پیروزی دونالد ترامپ سخن می گویند. روسیه این موضوع را همواره رد كرده است.

 

1396/06/26
13:21:23
5.0 / 5
5183
تگهای خبر: سایبر , سایت , تكنولوژی , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی