دمیدن در بوق تبلیغات

دمیدن در بوق تبلیغات نیو وبلاگ دمیدن در بوق تبلیغات


پرونده مدیریت این مدیر جوان در سایپا و پارس خودرو نیاز به هیچ شاهد و مثالی ندارد. همین بس كه خودرو ملی تولید كرد اما با تكمیل فرایند تحریم ها خط تولید خودرو تمام ملی خوابید و بعد با قیمتی چند برابر آن چه در آغاز گفته شده بود، به فروش رسید. اسم خودرو را مینیاتور گذاشت، لفظی فرانسه كه به معنای خرد و كوچك است، آن هم برای به قول خودش شاهكار مهندسی میهنی، خودش، حلقه مشاورانش و مدیران بالادستش حتی یك لحظه فكر نكرده بودند كه این واژه بیگانه است و چرا اسم خودروی ملی باشد. اما آن اسم تصویب گردید و حتی با همین اسم از خودرو رونمایی و خط تولیدش راه اندازی شد. مسئله ای به این روشنی را نمی دیدند، اما می خواستند مدیریت جهانی یا جهانی را مدیریت كنند. نمی دانم چه تصور می كردند ولی بالاخره با تذكر عالی ترین مقام نظام اسم این خودرو تغییر یافت. بگذریم. بذرپاش و یاران سیاسی-رسانه ای اش هم چون یامین ‏پور و دیگران و دیگران اما یك كار را خوب بلد بودند و استاد این كارند، سر و صدا، هوچی‏ گری، فحاشی و به هم ریختن هر اصولی. در ۶ سال قبل فحش به حسن روحانی و دولت برآمده از رأی مردم او انگار نعمتی بود كه از آسمان برای آن ها بارید بود، یادتان هست با كل پروژه برجام چه روزها گذراندند.

در نظر این ها رأی مردم با هم فرق دارد، اگر كم ترین و اقل رأی را به آن ها بدهند، رأی كیفی است، اما اگر اكثریت رأی به مخالفان آن ها داده شود، رأی كمی است و بلاارزش. معیار و شاخص این حرف ها كجاست، خود آن ها و گروه و جریان سیاسی شان. هرچند گروه‏شان به ظاهر از احمدی نژاد فاصله گرفته، اما هم چنان پیروان اویند و برای قدرت گرفتن دوباره او حاضرند جان بدهند، آن هم به یك دلیل ساده چراكه جریان سیاسی شان سر و پیشرو ندارد، می چرخند بازهم می بینند كه با احمدی نژاد هم سفره اند. برای همین است كه دوره های ترك و ان ای مشایی-بقایی برای احمدی نژاد می گذارند، بلكه او پاك و پاكیزه شد و توانستند با او كار كنند.

اما چرا این جریان می خواهند مهرداد بذرپاش را به همراه اول ما تبدیل كنند. كنار ما در خانه و مدرسه و محل كار ما. یك دلیل می توان یافت و آن این كه امروز قوی ترین رسانه، نه ملی كه موبایل های دست مردم است، مدیریت بر همراه اول یعنی ارتباط با ۸۶ میلیون خط یعنی ۸۶ میلیون بیلبورد تبلیغی، به روایتی ۸۶ میلیون ابزار تبلیغی جدید و متنوع، كه می تواند ضد دولت حسن روحانی به كار گرفته شود اگر به دست مهرداد بذرپاش بسپارند. سابقه رسانه ای او نشان داده است كه می تواند، بذرپاش در وطن امروز روزنامه ای كه صاحب امتیاز آن است بارها نشان داده از پس فحاشی ضد هركسی برمی آید. می تواند جای حسین شریعتمداری و كیهان را پر كند. می تواند از او هم سبقت بگیرد می تواند حرمت داخلی ‏ها و علما و روحانیت را پشت سر بگذارد. می تواند عرف دیپلماسی و ساحت روابط بین كشورها را نادیده بگیرد. می تواند تیتر بزند خبر مرگش، می تواند از بالا روندگان دیوار سفارت كشوری در تهران ستایش كند، اگر حسن عباسی و رحیم پورازغدی مایه دهند و دست فرمان، می تواند از هر خط قرمزی هم عبور كند. پس می توان این بضاعت عظیم (همراه اول) را به دست مهرداد بذرپاش داد، حالا رشد یك شركت یا هرچه ازاین دست چه اهمیتی برای این جریان سیاسی دارد، نهایتش همراه اول ورشكست می گردد یا نیست و نابود، وقتی یك انتخابات حیاتی مثل مجلس پیش روست، نمودارهای رشد و حضیض یك شركت چه ارزشی دارد. می توان برنامه ریزی كرد و از این همه امكان برای تخریب دولت و طرفدارانش بهره برد و بهترین شیوه های تخریب را به كاربست. شرایط را برای مشاركت حداقلی مردم محیا كرد و كرسی های مجلس را ربود. اگر نخواهم دچار توهم توطئه شوم اساساً به شما می گوییم در این مملكت واقعاً از مهرداد بذرپاش لایق تر، كاری تر و مرتبط تر به بازار مخابرات و تلفن همراه وجود نداشته كه به گزینه او رسیده اند. شاید شما بگوید چه كسی سر جایش نشسته است.

5.0 / 5
5146
1397/06/01
15:46:47
تگهای مطلب: جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی