حضور صفحه كلید در دنیای مجازی

حضور صفحه كلید در دنیای مجازی به گزارش نیو وبلاگ، به نقل از شركت های لاجیتك و اچ. تی. سی صفحه كلید را به دنیای واقعیت مجازی خواهند برد، به این صورت كه یك ردیاب، دست ها و یك كیبورد كامل را شبیه سازی نموده و آن را به دنیای واقعیت مجازی وارد می نماید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، امروز تیم "HTC Vive" و "Logitech" یك بسته سخت افزاری و نرم افزاری جدید را موسوم به "بریج" (BRIDGE) معرفی كردند كه هدف آن كمك به توسعه دهندگان در نوشتن متن در هنگام ساخت برنامه ها و بازی ها می باشد.
كیت 150 دلاری "بریج" شامل یك صفحه كلید Logitech G و ردیاب Vive است كه تایپ كردن را ردیابی كرده و آن را در واقعیت مجازی(VR) تكرار می كند.
در حالی كه Logitech برای شروع تنها 50 نمونه از این كیت ها را به بازار عرضه می كند، امیدوار است كه تكنولوژی های تركیبی دنیای واقعیت و مجازی را كه گجت های واقعی را به دنیای واقعیت مجازی می آورد، به ارمغان بیاورند و این در كل در سیستمی موسوم به "Steam VR" كار می كند.



ردیاب نه تنها با آنچه شما تایپ می كنید، مطابقت دارد، بلكه حركات دست شما را هم اندازه گیری می كند و قرارگیری دست را بسیار ساده تر می كند.
این فناوری، صفحه كلید را در فضای كاری دیجیتال به ارمغان می آورد، كه برای همه چیز از مرور اینترنت گرفته تا دانستن كلیدهای كاربردی و عملكردهای موردنظر شما عالی است.


از همه مهم تر، "بریج" كاربران را قادر می سازد تا صفحه كلید خویش را در VR سفارشی كنند، به این مفهوم كه شما می توانید تمامی موارد را برپایه محتوا و به دلخواه تغییر دهید.
اگر هر یك از توسعه دهندگان در آمریكا علاقه مند باشند، می توانند تا 16 نوامبر برای نخستین مجموعه 50 تایی از این محصول درخواست بدهند.
"وینسنت تاكر" مدیر استرتژی و نوآوری لاجیتك اظهار داشت: اگر علاقه مندی به اندازه كافی باشد، ممكن است كیت های بیشتری را برای خرید بعد از توزیع نخستین سری بسازیم.


 

1396/08/13
21:56:29
5.0 / 5
5003
تگهای خبر: فضای مجازی , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی