وقتی كی روش می تواند مشكلات خودرو، ارز، مسكن و گرانی را حل كند

وقتی كی روش می تواند مشكلات خودرو، ارز، مسكن و گرانی را حل كند نیو وبلاگ: دكتر محمود اسعدی در یادداشت جدید خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین از سیستم مدیریت در كشور گفته و با دلایلی از موفق بودن انتخاب كی روش برای معاون اولی دولت نوشته است.



این استاد مدیریت و ارتباطات نوشته است: حالا دیگر كاملا قانع شده ام كه مدیریت نه فقط «دانش» نیست كه هیچ ارتباطی به علم و آموزش كلاسیك هم ندارد. در این سال ها اغلب مدیران سازمان های به ظاهر موفق، آدم های حرفه ای بی مدرك مدیریت، بوده اند كه می دانسته اند چطور حرف بزنند، با چه كسی در ارتباط باشند و كجا خم و راست شوند و از رسانه ها چگونه بهره ببرند.

او در ادامه عنوان كرده است: من البته از دانش فوتبال كه آن را آكادمی فوتبال عرضه می كند سررشته ای ندارم -اصلاً چرا جایزه نوبل فوتبال نداریم؟- ولی اگر جای رئیس جمهور محترم بودم، همین عصاره هوش و مدیریت پرتغالی را معاون اول دولت می كردم -انگار قانون اجازه رئیس جمهور شدن نمی دهد- و ۱۰ میلیون یوروی دیگر توی جیبش می گذاشتم و همه مدیران اجاره ای را مرخص می كردم، آن وقت می دیدید كه همه كشور گل باران می گردد. وی در ۹۰ دقیقه كل مسئله خودرو، ارز و مسكن و گرانی را حل می كرد.

متن كامل این یادداشت و دلایل او را اینجا بخوانید.

1397/06/20
16:07:19
5.0 / 5
5069
تگهای خبر: آنلاین , سازمان , سیستم , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی