از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر گردید

از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران تقدیر گردید به گزارش نیو وبلاگ نشست دوجانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و رئیس جمعیت هلال احمر و شركت های ارتباطی برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نشست دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بامداد امروز، 12 خردادماه با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دكتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر و تعدادی از مدیران اپراتورها به منظور توسعه همكاری ها بین دو مجموعه در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار گردید.

در این مراسم، از عملكرد منسجم، پاسخگویانه و متعهدانه دكتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل شركت خدمات ارتباطی ایرانسل كه با ارائه خدمات مستمر به هموطنان متأثر از سیل های سال جاری، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در حوزه امداد و نجات در برای استفاده از تكنولوژی های مدرن و ظرفیت های نوین ارتباطی در مواقع بحران بودند، تقدیر گردید.

مهندس باقر صمدی، مدیر كل توسعه محصول و خدمات ایرانسل، به نمایندگی از دكتر بیژن عباسی آرند این تقدیرنامه را دریافت كرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با تاكید بر نقش داوطلبان در برای كمك به سیل زدگان، به نقش تكنولوژی مدرن و ظرفیت های نوین ارتباطی اشاره نمود.

وی با تاكید بر احتیاج به دریافت خدمات امدادی در شرایط بحرانی، اظهار داشت: كد دستوری #۱۱۲* هم بدین منظور به بهره برداری رسید تا موقعیت مكانی فرد حادثه دیده در هر نقطه از كشور با گرفتن این كد دستوری، به اپراتورها و سپس امدادگران هلال احمر اعلام گردد. كمك های مردمی در حوادث هم از راه همین كد دستوری قابل جمع آوری خواهد بود.

ایرانسل قبل از این طی مراسمی، پنج میلیارد ریال به سیل زدگان اهدا كرده بود و علاوه بر آن، مبلغ ۵۵ میلیارد ریال هم برای كمك به بازسازی زیرساخت ها در مناطق سیل زده مختص كرده است.

ایرانسل با وقوع بارش های شدید و شرایط جوی سخت در استان های مختلف، با اعزام سریع كارشناسان فنی به منطقه های صدمه دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع ترین زمان ممكن شبكه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل زدگان، به دفعات مكالمه و پیامك منطقه های سیل زده را مجانی اعلام نمود.

در زمان بحران، تیم فنی ایرانسل با عنایت به شرایط بوجود آمده از منابع مختلف تأمین كننده انرژی مثل ژنراتورها، برای برق رسانی و فعال نگه داشتن آنتن های مخابراتی بهره برد و شبكه را جهت استفاده مشتركان خود و مشتركان اپراتورهای دیگر كه از راه رومینگ ملی از شبكه ایرانسل استفاده می كردند، پایدار نگه داشت. همینطور بررسی و رفع مشكلات احتمالی مشتركان مناطق صدمه دیده از راه تماس با مركز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفت. 2121

5.0 / 5
4458
1398/03/23
19:03:02
تگهای مطلب: اطلاعات , تكنولوژی , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی