اصلاح گلكسی فولد بالاخره به اتمام رسید

اصلاح گلكسی فولد بالاخره به اتمام رسید به گزارش نیو وبلاگ شبكه خبری بلومبرگ اعلام نمود در نهایت بازطراحی و اصلاح گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به ˮگلكسی فولدˮ تكمیل شده است اما باز هم شركت سامسونگ این گوشی را در رویداد معرفی گلكسی نوت ۱۰ عرضه نخواهد كرد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شبكه خبری بلومبرگ می گوید، منابعی كه خواستند نامشان فاش نشود گفته اند كه سامسونگ طراحی مجدد گوشی تاشوی "گلكسی فولد"(Galaxy Fold) را تكمیل كرده است.
به قول این منابع، لایه محافظ برای پیشگیری از شكستگی نمایشگر هم اكنون روی تمام صفحه را پوشش می دهد و تا داخل قاب كشیده شده است تا مردم آنرا مثل قبل به تصور اینكه تنها یك پوشش محافظ فابریك است، تصادفاً جدا نكنند.
همینطور گویا شكاف موجود در وسط این گوشی را كوچك كرده اند و لولا هم اصلاح شده است تا سازگاری بیشتری با صفحه نمایش داشته باشد.


همانطور كه می دانید قرار بود این دستگاه ۲۰۰۰ دلاری تابحال روانه بازار شده باشد، اما بعد از آنكه چند آزمایش كننده در ماه آوریل مشكلات گوناگونی را در آن دیدند، سامسونگ برنامه خویش را برای عرضه عمومی این گوشی به تأخیر انداخت و هنوز هم معلوم نیست تا چه زمانی طول می كشد.
با فرض اینكه همه چیز دقیق اصلاح شده باشد و بخش های بازسازی شده بزودی برای تولید انبوه به ویتنام منتقل شود، نباید به این زودی ها انتظار عرضه این گوشی تاشو را داشته باشیم.
گوشی گلكسی نوت 10(Galaxy Note 10) هفتم اوت در رویداد سامسونگ در بروكلین رونمایی خواهد شد، اما این منابع ناشناس به بلومبرگ گفته اند "گلكسی فولد" در این رویداد معرفی نخواهد شد و حتی سامسونگ تاریخ عرضه آنرا هم اعلام نخواهد كرد.



1398/04/12
18:46:09
5.0 / 5
4593
تگهای خبر: سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی