ایرانسل اپراتور برتر محور كسب وكار در جشنواره فاوا شد

ایرانسل اپراتور برتر محور كسب وكار در جشنواره فاوا شد نیو وبلاگ: ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان «اپراتور برتر محور توسعه كسب وكار در حوزه فاوا» انتخاب گردید.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بامداد امروز، شنبه 29 تیرماه 1398، همزمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه الكامپ 2019، ایرانسل بعنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) انتخاب گردید و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت كرد.
در این مراسم، علاوه بر وزیر ارتباطات، نیره پیروزبخت، مدیرعامل شركت استاندارد، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ستار هاشمی، جانشین معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.
این در حالی بود كه هیچ اپراتور تلفن همراه دیگری مقامی در این جشنواره به دست نیاورد.
جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) با هدف شناسایی و پشتیبانی از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی انجام می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم اظهار داشت: «رگولاتوری باید با جدیت، پیگیر حضور و توجه همه اپراتورها و شركت ها در جشنواره باشد.»
آذری جهرمی همین طور افزود: «امسال برای شركت هایی كه در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شركت كردند، بسته های تشویقی در نظر گرفته ایم.»
در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محور توسعه كسب و كار، شركت ارتباطات زیرساخت و شركت مخابرات ایران در رتبه های بعدی این ارزیابی قرار گرفتند.
2121


منبع:

1398/05/23
15:07:31
5.0 / 5
4668
تگهای خبر: اطلاعات , الكامپ , سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی