تسلا مدل S تاج و تخت را از جگوار گرفت بعلاوه فیلم

تسلا مدل S تاج و تخت را از جگوار گرفت بعلاوه فیلم به گزارش نیو وبلاگ ایلان ماسك اظهار داشت: خودروی برقی تسلا مدل S با ثبت یك ركورد سرعت جدید در یك پیست سرعت، گوی سبقت را از خودروی جگوار كه ركورددار قبلی بود، ربود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، با اعلام "ایلان ماسك" رئیس شركت تسلا، خودروی تسلا مدل S ركورد جدیدی را بعنوان سریع ترین اتومبیل چهار درب در پیست اتومبیلرانی سرعت "لاگونا سكا"(Laguna Seca) در كالیفرنیا به ثبت رسانده است.
رئیس تسلا در حساب كاربری توئیتر خود با انتشار این خبر از ذكر جزئیات بیشتر خودداری كرد، اما اظهار داشت كه فردا ویدیویی از آن منتشر خواهدنمود.
وی در توئیت خود نوشت: مدل S ركورد سریع ترین خودروی چهار درب را در پیست لاگونا سكا ثبت كرده است، ویدیو فردا منتشر می شود.
حالا این ویدیو انتشار یافته است كه در زیر آمده است.
این نخستین پیروزی تسلا در این پیست نیست. خودروی تسلا مدل 3 نیز ركورد سرعت خودرو های برقی را در ماه ژوئیه از آن خود كرد. اما با این دستاورد جدید، جگوار(Jaguar) را پشت سر گذاشت. این شركت در سپتامبر 2018 در پروژه Jaguar XE SV 8. یك دور این پیست را در یك دقیقه و 37 ثانیه و 54 صدم ثانیه طی كرد.
این در شرایطی است كه خودروی تسلا مدل S با به كارگیری یك راننده آماتور موفق شد این ركورد را به یك دقیقه و 36 ثانیه و 555 هزارم ثانیه بهبود بخشد.
ماسك همین طور اعلام نمود بزودی مدل S را در پیست نوربرگرینگ(Nürburgring) آلمان به آزمایش خواهد گذاشت تا با ركورد پورشه تایكان رقابت كند. چونكه پورشه نیز با مدل جدید برقی خود چشم به این ركورد دارد.
پورشه نیز از این رقابت استقبال كرد و اظهار داشت: ما عاشق رقابت هستیم و از هر شركتی در پیست نوربرگرینگ استقبال می نماییم.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4


منبع:

1398/06/22
16:54:22
5.0 / 5
4695
تگهای خبر: پروژه , دستاورد , مرورگر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی