تقدیر وزیر ارتباطات از اقدامات ایرانسل در اربعین 98

تقدیر وزیر ارتباطات از اقدامات ایرانسل در اربعین 98 نیو وبلاگ: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در روزهای اربعین نود و هشت قدردانی نمود.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسمی كه بامداد امروز، دوشنبه دوم دی ماه 1398، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران ارشد اپراتورها در ساختمان مركزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، از ایرانسل برای اقدامات انجام شده در امتداد هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین امسال تقدیر گردید.
در این مراسم، وزیر ارتباطات با تاكید بر این كه «امسال كیفیت خدمات در داخل ایران و نیز در خاك عراق، بمراتب از سال های گذشته بهتر بود»، تلاش همه جانبه سازمان تنظیم مقررات و اپراتورها برای پیگیری با طرف عراقی برای كاهش تعرفه رومینگ بین دو كشور را همچون كارهایی دانست كه تأثیر آنرا مردم احساس كرده اند.
در تقدیرنامه ای كه در این مراسم به ایرانسل اهدا شد، آمده است «اربعین، آغاز باشكوه دفتر عشق است كه با آزادگی شروع شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی انسان های وارسته ای است كه با حضور میلیونی و حماسی خود در اجتماع عظیم و معنوی، ارادت و دلدادگی خودرا به خاندان دوده (ع) خصوصاً سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ابراز می كنند.
اهتمام و كوشش مسؤولانه مجموعه دست اندركاران خانواده بزرگ ارتباطات برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در جهت خدمات رسانی مطلوب به زوار عزیز در روزهای اربعین قابل تحسین است.»
ایرانسل امسال علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان و بسته های ویژه و مقرون به صرفه ای كه برای زوار اربعین در كشور عراق در نظر گرفت، ۱۰۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان نیز در مرزهای اصلی قبل از خروج به سمت عراق، در اختیارشان قرار داد. همچنین پنج بسته 75 مگابایتی تا 1024 مگابایتی(معادل یك گیگابایت) نیز در نظر گرفته بود كه مشتركان از آن بهره بردند. علاوه بر این ایرانسل دیتاهای روزانه رایگان در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه نیز در اختیار زوار قرار داده بود.
ایرانسل با هدف ارتقای بیشتر از پیش پوشش شبكه در شهرهای مرزی، تجهیز و توسعه شبكه داخلی خصوصاً در راه جاده ها و كریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و نیز در امتداد افزایش ظرفیت شبكه، با ایجاد پشتیبان های لازم در زمینه دیتا و مذاكره با شركت ارتباطات زیرساخت، اپراتورهای عراقی و سایر مراجع مرتبط اقدامات گسترده ای را برنامه ریزی و اجرا كرد.
كارشناسان ایرانسل از مدت ها پیش، با برگزاری نشست های هفتگی و انجام بازدیدهای منطقه ای، نسبت به برطرف نمودن برخی مشكلات احتمالی در زمینه پوشش شبكه اقدام نمودند. همین طور همچون مهمترین اقدامات انجام شده توسط ایرانسل می توان به برنامه ریزی جهت ساخت و راه اندازی سایت های دائمی در مناطق مرزی، به ویژه در محل های تجمع زوار در شهرهای مهران، چزابه و شلمچه، برنامه ریزی جهت بروزرسانی سایت های موجود در مناطق فوق، برنامه ریزی جهت ارسال و راه اندازی سایت های سیار در مناطق مرزی، ارائه بسته های جدید رومینگ و امكان فعال سازی آن بوسیله نرم افزار «ایرانسل من» و نیز انجام هماهنگی لازم جهت برگزاری مراكز خدمات ایرانسل در نقاط مرزی و اعزام كارشناسان مركز روابط با مشتریان ایرانسل جهت خدمت رسانی به زوار در راه راهپیمایی اشاره نمود.
ایرانسل همین طور بعد از اختتام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و با عنایت به استقبال ۱.۷ میلیون مشترك ایرانسل از خدمات رومینگ بزرگترین اپراتور دیتای ایران كه نسبت به سال گذشته، ۷۸ درصد افزایش یافته بود، با عنایت به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص محاسبه هزینه اینترنت آزاد مصرفی اربعین در كشور عراق به صورت بسته های اینترنت برای مشتركان اپراتورهای تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، اعلام نمود كه مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشتركان این اپراتور در روزهای اربعین در كشور عراق، به صورت بسته های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانكاری در قبض مشتركان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشتركان اعتباری منظور خواهد شد. 2121


منبع:

1398/10/15
13:22:59
5.0 / 5
4338
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , خدمات , دیتا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی