همكاری 2 غول فناوری برای عرضه سرویس بازی ابری به تلفن های همراه

همكاری 2 غول فناوری برای عرضه سرویس بازی ابری به تلفن های همراه به گزارش نیو وبلاگ بنابر گزارش ها شركت كره ای ˮسامسونگˮ به تازگی با شركت ˮمایكروسافتˮ همكاری كرده است تا سرویس بازی ابری جدیدی را در تلفن های همراهی كه در آینده عرضه خواهند كرد، عرضه كنند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، به تازگی شركت سامسونگ طی یك رویداد بزرگ اعلام نمود كه با شركت مایكروسافت همكاری خواهد نمود تا گوشیهای نسل آینده آن دارای قابلیت های سرویس بازی ابری باشند.
در حالیكه سامسونگ درباره جزئیات این پروژه چندان صحبت نكرد، اما كاربران حدس می زنند این پروژه همانند پروژه "ایكس كلود"(xCloud) شركت مایكروسافت خواهد بود. هدف پروژه "ایكس كلود" امكان اجرای بازی های ایكس باكس با دسته مخصوص بر روی گوشیهای هوشمند بود كه بنابر این گزارش ها گویی هدف سامسونگ هم چنین است.
این سرویس در چند سال آینده می تواند بسیار مهم باشد؛ چونكه بازی ها آن قدر پیشرفته خواهند شد كه شاید كاربران نخواهند فرصت بازی كردن آنها در هیچ شرایطی را از دست بدهند.
"دیوید اس پارك" (David S. Park) رئیس بازاریابی ایالات متحده سامسونگ طی رویداد اخیر سامسونگ، اظهار داشت: این فقط آغاز همكاری ما با بازی ایكس باكس است.
بنابر گزارش ها، "ایكس كلود" به تازگی آزمایش سرویس خویش را در دستگاه های گلكسی شروع كرده است.



1398/11/25
14:25:21
5.0 / 5
4370
تگهای خبر: بازی , پروژه , سامسونگ , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی