معاون قضائی رئیس كل دادگستری خوزستان:

متکدیان و شهروندان خارجی بدون مجوز در خوزستان ساماندهی شوند

متکدیان و شهروندان خارجی بدون مجوز در خوزستان ساماندهی شوند نیو وبلاگ: معاون قضائی رییس کل دادگستری خوزستان بر ضرورت همراهی دستگاه های اجرائی استان در جمع آوری و ساماندهی متکدیان، شهروندان خارجی بدون مجوز و کودکان کار در این استان تاکید نمود.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، محمدیار ممبینی اظهار داشت: مهاجرت و مهاجرپذیری جنبه های مثبت و منفی مختلفی دارد و چنانچه مهاجران بدون حرفه و مهارت خاصی وارد یک کشور شوند، احتمال اشتغال غیرمجاز، تکدی گری و سایر جرایم در سطح جامعه افزایش می یابد که باید در امتداد پیش گیری از این لطمه ها، اقدامات ایجابی و برخوردی لازم را به کار گرفت.
وی افزود: تعدادی از این شهروندان خارجی سبب برهم زدن نظم اجتماعی و بی نظمی در امنیت جامعه می شوند و لازم است تا با همفکری و همراهی همه دستگاه های ذی ربط و با قید فوریت، وضعیت این افراد تعیین تکلیف شوند.
ممبینی اضافه کرد: این همراهی باید در خوزستان وجود داشته باشد تا شاهد جا به جایی شهروندان خارجی بدون مجوز از مرکز استان به شهرستان های دیگر نباشیم. همین طور این حساسیت باید به استانهای مرزی نیز منتقل و در نتیجه خروج این اتباع از مرزهای کشور به کشور مبدا مهاجرت نیز با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد.
معاون قضائی رییس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: از دستگاه های اجرائی که وظیفه پشتیبانی از اقشار لطمه پذیر را به عهده دارند، درخواست می شود با نظارت و حمایت بیش از این افراد، مانع از رواج پدیده تکدی گری، کودکان کار و معتادان متجاهر در ا شهرستان های استان باشند و با جمع آوری و ساماندهی این افراد در قالب برنامه های حمایتی، به کاهش لطمه های اجتماعی و جرایم در استان کمک کنند.

1402/09/28
15:46:40
0.0 / 5
261
تگهای خبر: مهارت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی