دو دانشجوی اردبیلی برگزیده جایزه البرز سال 1403 شدند

دو دانشجوی اردبیلی برگزیده جایزه البرز سال 1403 شدند نیو وبلاگ: اردبیل معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از کسب عنوان برگزیده کشوری شصت و دومین سال جایزه البرز سال 1403 توسط دانشجویان این دانشگاه آگاهی داد.


اسماعیل گلی معاون دانشجویی ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران از کسب عنوان برگزیده کشوری شصت و دومین سال جایزه البرز سال ۱۴۰۳ توسط ۲ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی آگاهی داد و اظهار داشت: میلاد پیران حمل آبادی دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و مهندس سیدکریم تهامی دانشجوی دکتری رشته علوم باغبانی- بیوتکنولوژی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان باارزش و افتخارآفرین نفر برگزیده شصت و دومین سال جایزه البرز در سال ۱۴۰۳ را کسب کردند.
وی با اعلان اینکه از این جایزه به عنوان نوبل ایرانی یاد می شود، اضافه کرد: در این مراسم از ۵ دانشمند، ۱۰ فناور، ۷ طلبه و ۴۰ دانشجو تقدیر گردید و این برگزیدگان مشمول حمایت ۹۰ میلیاردریالی می شوند که از محل موقوفه البرز تامین می شود.
معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد: بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ توسط خیر نیک اندیش مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و هر ساله جایزه البرز به برگزیدگان علمی کشور در سطوح دانشمندان، فناوران، طلاب و دانشجویان با هدف اشاعه علم و فرهنگ اعطا می شود.
وی ضمن تبریک کسب این موفقیت باارزش به جامعه علمی، اساتید و دانشجویان برگزیده، اظهار داشت: خوشبختانه با فراهم شدن بستر مناسب برای کارهای مختلف دانشجویان و اطلاع رسانی گسترده جایزه البرز در سطح دانشگاه در سالهای اخیر، جایزه البرز توسط دکتر جواد جنت خواه در سال ۱۳۹۸ و دکتر سمیه محمدی حمیدی در سال ۱۳۹۹ از دانشجویان سابق و محسن نعمتی و مهندس میلاد سکاکی در سال ۱۴۰۲ از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است.




منبع:

1403/02/19
13:55:36
0.0 / 5
164
تگهای خبر: تكنولوژی , دانشگاه , دانشمند , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی