وب سایت عرضه ماسك رونمایی گردید

وب سایت عرضه ماسك رونمایی گردید نیو وبلاگ: در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم رونمایی از نخستین وب سایت تخصصی عرضه ماسك كشور و تجلیل ازكارگران و تلاشگران عرصه مبارزه با كرونا اجرا شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در این مراسم اعلام نمود: کسانی که درشرایط سخت چند ماه اخیربه ویژه کارگران واحدهای تولیدی ماسک وسایر زحمتکشان این عرصه، دل به خطرزده وبرای خدمت به مردم حتی در تعطیلات نوروز و سایر ایام تعطیل هیچگاه سنگر تولید رارها نکردند، شامل این فرمایش امام رضا (ع)هستند که فرمودند دوستی با مردم نیمی ازعقل است؛ پس تقدیرازاین عزیزان کوچکترین وظیفه ای است که بر عهده ما است.
تشکیل ستاد مقابله با کرونا در بسیج اصناف
وی ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و باتوجه به تولید محدودی که در کشور وجود داشت، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا پاسخگوی نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد. به همین جهت از شروع شیوع ویروس کرونا ستادی در بسیج اصناف کشور به وجود آمد و توانستیم با همکاری تولید کنندگان قسمتی از کمبود کشور درباب ماسک را تامین نماییم.
عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی با اشاره به راه اندازی این واحد تولیدی به سفارش سازمان بسیج اصناف کشور اشاره کرد: به لطف الهی وتلاش صنعتگران واحدهای تولیدی تحت حمایت بسیج اصناف کشور، نه فقط تولید ماسک استاندارد سه لایه متوقف نشد، بلکه شاهد افزایش ظرفیت های تولید در کشورهستیم.
تولید ۵۰ میلیون ماسک
وی با اشاره به تولید بیش از۵۰ میلیون ماسک توسط واحدهای تولیدی صنفی در سراسر کشور با همت بسیج اصناف اظهار داشت: روند تولید، ابتدا با ماسک پارچه ای آغاز شد و هم اکنون ماسک استاندارد سه لایه پزشکی، نیاز های جامعه را برطرف می کند.
حسن پور اظهار داشت: ماسک های تولید شده با هماهنگی بسیج اصناف و دستگاههای ذی ربط در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه ها قرار گرفته است. قسمتی از این ماسک ها نیز بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
حسن پور اعلام نمود: بتازگی باتوجه به نیاز مبرم مردم استان خوزستان به ماسک، تعداد یک میلیون ماسک توسط یکی از کارگاه های تحت پوشش این سازمان تولید و به دانشگاه علوم پزشکی این استان ارسال شد.
مسئولیت جدید بسیج اصناف
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه اظهار نمود: بتازگی با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، مسؤلیت هماهنگی، تامین مواداولیه، تولید وتوزیع ماسک در چرخه تولید نیمه صنعتی وکارگاهی برعهده بسیج اصناف کشور قرار گرفت.
راه اندازی سایت باماسک
وی با اشاره به ضرورت کنترل قیمت ها وکوتاه کردن دست دلالان و همین طور جلوگیری از توزیع ماسکهای غیراستاندارد اظهار داشت: امروز نخستین وب سایت عرضه ماسک استاندارد به آدرس www.bamask.ir (باماسک) راه اندازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.





منبع:

1399/04/13
12:29:32
5.0 / 5
2410
تگهای خبر: اقتصاد , پزشكی , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی